Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Koulutyttö kuoli laskettuaan päin puuta eilen.
Kommentit (3)
ja rakennuksia. Joka vuosi taitaa sattua onnettomuuksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
ja rakennuksia. Joka vuosi taitaa sattua onnettomuuksia.
Ikävä juttu mut näitä sattuu, samoin kuin liikenneonnetomuuksia tms.
Alue: Aihe vapaa
itsellä samankäinen tyttö joka oli kanssa just eilen koulun kanssa laskettelemassa. Tyttöni osaa kyllä lasketella tosi hyvin ja on harrastanut laskemista 4 v asti. Mutta silti hänellekin voisi käydä noin kun on niin rämäpäinen...joka laskettelukeskuksesta pitää etsiä ne mustat rinteet- siniset ja punaiset eivät kiinnosta yhtään " kun ovat niin helppoja"