Lue keskustelun säännöt.
Miks on kauhee pissahätä vähänväliä?
30.03.2006 |
tuntuu et ei voi juoda mitään kun kohta taas juostava vessassa.
Ei mulla aina tällasta ole. Vauva 6kk ja imetän joten pakko juodakin.
syön minipill-merkkisiä pillereitä. ei kai niillä nyt pitäs olla mitään tekemistä asian kanssa?
Kommentit (4)
en kestä sitä ajatusta. välillä vähän pelkäänkin enkä uskalla testata.
Menkat ei ole alkaneet ja pilleireitä olen syönyt ihan säännöllisesti eikä ykskään ole jäänyt välistä..... -ap-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tai onhan olemassa joku sellainen vaiva, jota virtsaamispakoksi kutsutaan. En muista siitä enempää.
mulla ole raskaus koskaan alkanut noin.
vähän väliä pitää käydä pissalla ja ei välttämättä tuu kun pikku liraus. en tiiä sitten oliskohan tulehus?