Lue keskustelun säännöt.
Muita joilla " kitutunti" menossa, mitä teette?
17.03.2006 |
Tai paremminkin, mitä esitätte tekevänne? Mulla koko ajan auki firman oma järjestelmä, jonka läväytän ruudulle jos joku kävelee ohi, ja sit tutkin sitä helvetin keskittyneenä...Minuutit matelee, arghh...
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei vähempää vois kiinnostaa näin työttömänä.