Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni lämpöily, oire allergiasta?

Vierailija
17.03.2006 |

Onko kenenkään lapsella allergia oireillut lämpöilyllä? Kuulin että home voi aiheuttaa pientä lämpöilyä, tuleeko mieleen mitään muuta, mistä pitkittynyt lämpöily voi johtua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausitolkulla pientä lämpöä siitepölyallergiasta johtuen.

Vierailija
2/2 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

läkärissä on käyty, mutta mitään syytä ei löytyny.

Lääkäri selitti että joillakin normaali lämpö on yli 37.

Voi ollakkin mutta meillä ennen kyllä ollu normaalisti alle 37 joten mietityttää että jotain muuta voi olla.

Otettiin koira 5 kk sitten, voisko olla siitä.

Muita oireita, silmien kutinaa tms ei oo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi