Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selkä brakaa. Kuinka kauan vauvat tarvitsevat taluttajaa opetellessaan kävelemään? ev

Vierailija
05.04.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän poika tarvinnut ollenkaan. Ensin käveli tukien itseään huonekaluihin tai sitten työntäen jotain isoa pyörillä varustettua autoa edellään. Ja sitten vaan lähti kävelemään ilman tukea. Taluttajaa tarvitsee vain silloin, kun on menossa tekemään jotain kiellettyä, eikä sana tehoa, pitää ottaa kädestä kiinni ja taluttaa jonkun sallitun tekemisen ääreen.

Vierailija
2/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne oppii ajastaan sen taidon kävelyttipä tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin joskus sanottiin että jos haluaa kävelyttää, se olisi tehtävä niin että lasta tuetaan kainaloiden alta. Käsistä kävelyttäminen tuo vääränlaista tasapaino harjoitusta.



Vaikka on varmasti paljon lapsia, jotka ovat oppineet nopeasti kävelemään tuetta, kävelytyksestä huolimatta. Tämä niille jotka kohta pillastuu, että kyllä meillä ainakin..

Vierailija
4/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vauva nostaa porun, jos äiti " pakottaa" lattialle. Poika haluaa " kävellä" talutettuna. Nousee omatoimisesti ylös, mutta ei ota omatoimisesti kävelyaskelia kun tukea vasten.