Lue keskustelun säännöt.
Mä pääsin siivoojaksi.
30.03.2006 |
Olen kyllä tyytyväinen, opiskelut vielä kesken ja olen 3,5 vuotta ollut töistä pois. Nyt jää rahaa ylimäärästäkin, kotihoidon tuki oli niin älyttömän pieni ja saa töissä liikuntaa...
Kommentit (3)
minä siivosin busseja opiskelujen ohessa viime vuonna. oli kyllä tosi raskasta käydä koulua ja käydä iltatöissä, kun olin raskaana...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse juuri lopetin ja sain onneksi muita töitä. Nostan hattua niille, jotka sitä työtä viitsivät tehdä, koska työnarvostus on mitä on, eikä palkka ainakaan ole mikään kannustus työmäärään nähden..
raskas ammatti.