Lue keskustelun säännöt.
Mitä tehdä Tukholmassa! Vinkkejä kaivataan.
23.03.2006 |
Lähdemme huomenna Tukholmaan (risteily). En ole käynyt siellä vuosiin! - Minne mennä, kivoja kauppoja, hyviä ravintoloita.. Onko kävelymatkan päässä kirpputoria - sinne tahtoisin..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Merihevosiakin siellä on. Ei ole kauhen iso paikka, mutta mielenkiintoinen. Vanhasta kaupungista satamasta lähtee lautta 15 minuutin välein ja pääsymaksu oli jotain 80 kruunua aikuisilta (joka tapauksessa alle 10¿).