Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl on nostanut maidon hintaa

Vierailija
05.04.2006 |

Ollaan ostettu maidot Lidlistä, kun ne on olleet 49 c litra. Eilen, kun käytiin rasvaton maito olikin 59 c ja täysmaito 65 c litra.



Onkohan muutkin kaupat nostaneet maidon hintoja vai Lidl vain?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kannankin sitä kotiin lähes päivittäin. En valitse ostopaikkaa ainakaan maidon hinnan perusteella ;)

Vierailija
2/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kakkosluokan maidot Lidlin purkkeihin ja E-luokan maidot menee sellaiseen kauppaan jonka kävijät ymmärtävät että mikään ei ole ilmaista!

Vierailija
4/4 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kaikki kakkosluokan maidot Lidlin purkkeihin ja E-luokan maidot menee sellaiseen kauppaan jonka kävijät ymmärtävät että mikään ei ole ilmaista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi