Lue keskustelun säännöt.
Lidl on nostanut maidon hintaa
05.04.2006 |
Ollaan ostettu maidot Lidlistä, kun ne on olleet 49 c litra. Eilen, kun käytiin rasvaton maito olikin 59 c ja täysmaito 65 c litra.
Onkohan muutkin kaupat nostaneet maidon hintoja vai Lidl vain?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kaikki kakkosluokan maidot Lidlin purkkeihin ja E-luokan maidot menee sellaiseen kauppaan jonka kävijät ymmärtävät että mikään ei ole ilmaista!
Vierailija:
kaikki kakkosluokan maidot Lidlin purkkeihin ja E-luokan maidot menee sellaiseen kauppaan jonka kävijät ymmärtävät että mikään ei ole ilmaista!
vaikka kannankin sitä kotiin lähes päivittäin. En valitse ostopaikkaa ainakaan maidon hinnan perusteella ;)