Lue keskustelun säännöt.
Haluatteko tietää mitä sain synttärilahjaksi?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Että tuskin sait:-) Tai jos sait niin lahjan antaja on tyhmä.
Ja tarina on tosi. Onhan siinä toki kova katto ja rättikatto, ettei sateella tarvi tukkaansa kastella. Ei se ihan uusi ole, mutta ihan kivan näköinen. Ja siinä on iso kone. Miehellä oli kyllä oma lehmä ojassa. ;)
Kävely sujuu toistaiseksi ilman apuvälineitä. Toisaalta lahjastani on kyllä apua, jos kävely vaikeutuu. =) ap