Lue keskustelun säännöt.
24 fanit!!! Tietääkö kukaan jatkuuko sarja vielä vai oliko
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi ei..Tony, Michelle ja Palmer on mun lemmareita. Ne ei saa kuolla!
Varsinkin Palmer, se on niin symppis..Miten ne sit muka kuolee ja ketä niitten tilalle tulee?
Niin ja en oo mikään kiihkeä jenkkisarjojen vastustaja. 24 ei vaan iske.
t.toinen fani