Lue keskustelun säännöt.
Onko lapsillanne käytössä jo
Kommentit (2)
mutta tyttö istuu vaan rattaissa. Ollaan pidetty välikausihaalaria jo jonkin aikaa ja ihan lämmin on typy ollut =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Esikoinen hikoilee valtavasti, joten hänellä on vk-haalari+kurahousut ollut plussapäivinä päällä.