Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaako joku ostaa Hulluilta päiviltä sen Reiman puvun?

Vierailija
05.04.2006 |

se tyttöjen väri on karsee. Kävin eilen kurkkimassa eli jää ostamatta. Poikien sininen on asiallinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin tytölle talveksi eikä ole osoittautunut hintansa arvoiseksi.

Vierailija
2/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


se tyttöjen väri on karsee. Kävin eilen kurkkimassa eli jää ostamatta. Poikien sininen on asiallinen.

Et varmasti ole kyseistä haalaria vielä livenä nähnyt, koska se tavara on tullut taloihin viimeyönä!!

T:Stokkalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muissa samanhintaisissa merkeissä. Hullujen päivien Reimoissa maksaa vaan merkki.

Vierailija
4/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin eilen oli keskustan Stockmannilla jo ko. puvut rekeissä roikkumassa ja muovia vähän päällä, joten niitä pääsi kyllä " kokeilemaan" ja kangas oli mielestäni todella surkea =(

Vierailija
5/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tylsä

Vierailija
6/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kuin muissa samanhintaisissa merkeissä. Hullujen päivien Reimoissa maksaa vaan merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän