Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: KUINKA USEIN ANNATTE YÖLLÄ MAITOA 1 1/2 VUOTIAALLE LAPSELLENNE?

Vierailija
23.03.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI KOSKAAN!!!LIIAN VANHA JUOMAAN TUTTIPULLOSTA JA YÖLLÄ EI TARTTE SYYÄ TAI JUUA, SILLOIN NUKUTAAN!!!

TULIKOHAN ASIA SELVÄKSI?

Vierailija
2/2 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuopuksen 10kk iässä, kun lopetin imetyksen. Pulloa en ole koskaan antanut kummallekkaan sängyssä koskaan. Meillä ollaan tarkkoja siitä, että päivisin syödään hyvin ettei öisin tule nälkä.



Eikä siis kumpikaan ole nukkunut lapi yön ennen kuin reilun 1v iässä ja silloinkin vain silloin tällöin. Itse en rupea yösyöttöihin vain sen takia, että lapsi nukkuisi paremmin... hampaathan siinä menisi ja paha tapa muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi