Lue keskustelun säännöt.
Oletko siisti, toimelias ja vastuullinen aikuinen,
Kommentit (3)
Periaatteessa olen mutta olen myös tosi tarkka yksityisyydestäni joten en julista asioitani kaikelle kansalle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä kaikilla on menneisyys eli todennäköisesti kaikilta löytyy asioita joista ei haluta puhua ts. salaisuuksia. Ei se tarkoita etteikö oltaisi kaikinpuolin hyviä ihmisiä.
Olen. Puuhailen niin paljon ettei poliisikaan pysy perässä.