Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin puhelinmyyjälle, että sen ääni on ärsyttävä

Vierailija
08.07.2015 |

Nukuin viime yönä todella huonosti ja olen noukkunut viimeiset viisi tuntia. Sitten soittaa puhelinmyyjä, joka toitottaa spiikkiään äärimmäisen teennäisellä teiniäänellä, eikä lopeta, vaikka jo sanoin kertaa kolme, että ei kiitos, en ota mitään. Enpä tajunut sanoa, että minulla on suoramarkkinointikieltokin. Sitten kun tämä vain yrittää jatkaa teennäisellä äänellään niin sanoin, että nyt on pakko lopettaa, kun on niin ärsyttävä ääni, kiitti hei ja löin luurin korvaan. Jos olisin kuunnellut hetkenkään pitempään, olisin alkanut raivota puhelimeen täyttä kurkkua. Kuinka epäkohtelias olin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et yhtään epäkohtelias. Puhelinkauppiaille pitääkin läpätä luuri korvaan, on ne niin ärsyttäviä.

Vierailija
2/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset heti vaan sulkenut linjaa. En käsitä tahallaan ja tietoisesti töykeitä ihmisiä. Pahaa energiaa on maailmassa runsain mitoin jo ihan muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit törkeä. Siellä oli joku, joka yrittää rehellisin keinoin tienata elämiseensä rahaa. Ja sä viitsit ilkeillä jollekin, joka ei ole muuhun työhön päässyt ja tuolla tavalla epätoivoisesti yrittää silti tehdä kaikkein halpa-arvoisinta ja huonoiten palkattua työtä mitä löytyy. 

Vierailija
4/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sitten työtön. minähän en unisena jaksa kuunnella mitään selostuksia patalapuista.

Vierailija
5/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niille on varmaan sanottu paljon ilkeämpiäkin asioita.

Vierailija
6/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta nyt hän on saanut palautetta äänestään, vaikkakin ehkä ikävällä tavalla, ja hänellä on mahdollisuus korjata asia. Sanoisin, että asiallinen palaute on paras, mutta edes jonkinlainen palautekin parempi kuin ei palautetta ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sellainen tekoinnokas pissisääni hajottaa pään alta aikayksikön. Vittu, eikö ne ite tajua, miten vajakeilta kuulostavat. Koittaisivat puhua normiäänellä ja ystävällisesti niin saattaisi tulla tulostakin.

Vierailija
8/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, vielä kun ne lukee lapulta ja tavaavat jotain hankalaa sanaa. Toistaa itseään, en kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:04"]

No niille on varmaan sanottu paljon ilkeämpiäkin asioita.

[/quote]

Tuo ei ole kuin lapsen tasolle jääneen perustelu töykeälle käyttäytymiselle. Jos ap:ta vitutti, niin olisi heti sulkenut puhelimen, tai vaihtoehtoisesti sanonut, että onpas paska spiikki en osta mitään.

Mutta ei, oli pakko tietoisesti solvata asiaa (ääni) mille työntekijä ei voi yhtään mitään. Ihmiset tulevat vaan jostain syystä Suomessa vuosi vuodelta röyhkeämmiksi kanssaeläjiä kohtaan, pahimpina esimerkkeinä jopa hoitohenkilöstön häiriöinti tai väkivallan uhka. Aivan käsittämätöntä.

Vierailija
10/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te puhelinmyyjiä haukkuvat. Mä toivon teille semmosta tilannetta, että ette itse saa mitään muuta työtä kuin puhelinmyyntiä ja pakosti joudutte sitä tekemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko meittineeksi että se ihminen siellä toisessa päässä teki työtään saadakseen toimeentuloa. Ei hän voi mitään sille millainen ääni hällä on. Entä jos sinä olisit kaupassa töissä ja joku sanoisi että en kyllä osta mitään kun myyjällä on noin ruma nenä.

Meillä kellään ei ole oikeutta loukata- tai estää ketään tekemästä työtään. Asiat voi sanoa asiallisestikkin. Jos et halua noita puheluja ota puhelinnumerosi pois julkisesta jaosta.

Vierailija
12/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:09"]

Te puhelinmyyjiä haukkuvat. Mä toivon teille semmosta tilannetta, että ette itse saa mitään muuta työtä kuin puhelinmyyntiä ja pakosti joudutte sitä tekemään. 

[/quote]Sitten ollaan työttömiä. Revi siitä puhelinmyyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta siitä, että jos sanoo pari kertaa ei ja/tai sulkee puhelimen, niin soittavat silti takaisin. Puhui ihan riittävän sujuvasti spiikkinsä. Jos olisi puhunut normaalisti, ei olisi hajottanut niin paljon. Tiedän, että tekevät sitä työtä, kun ei muuta ole. Mutta auta armias, kun propu palaa. Tänään on ollut todella huono aamu ja sitten kestää tuota kuunnella. Suoramarkkinointikielto ollut jo kaksi vuotta, eikä se estä tuota soittelua. Siitäkin saatu puhelinmyyjien kanssa tappelua aikaiseksi. Ap

Vierailija
14/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:04"]

No niille on varmaan sanottu paljon ilkeämpiäkin asioita.

[/quote]

Tuo ei ole kuin lapsen tasolle jääneen perustelu töykeälle käyttäytymiselle. Jos ap:ta vitutti, niin olisi heti sulkenut puhelimen, tai vaihtoehtoisesti sanonut, että onpas paska spiikki en osta mitään.

Mutta ei, oli pakko tietoisesti solvata asiaa (ääni) mille työntekijä ei voi yhtään mitään. Ihmiset tulevat vaan jostain syystä Suomessa vuosi vuodelta röyhkeämmiksi kanssaeläjiä kohtaan, pahimpina esimerkkeinä jopa hoitohenkilöstön häiriöinti tai väkivallan uhka. Aivan käsittämätöntä.
[/quote]

Niin no. Olen itsekin ollut puhelinmyyjä ja tämä on varmaa tietoa. Ei tietenkään oikeuta sanomaan mitä lystää, mutta lohdutuksen sanana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Aku-Ankka kauppias? Hitto kun ärsyttää sen tyyli. Kun on varmistanut osoitetiedot ja henkilön, toteaa vaan, "että minäpä pistän tulemaan ilmaiseksi kolmen kuukauden Aku-Ankat...". Ei törppö edes kysy kohteliaasti, että saako lähettää tai jotain muuta. Joka kerta pitää huutaa väliin, että mulle ei pistetä tulemaan mitään. En halua, ei kiinnosta, usko jo. Sama sälli soittaa kuukauden välein.

Jotenkuten jaksaa joskus, jos aikaa on, kuunnella mitä on tarjolla, ja sitten kysymykseen, että kiinnostaako tarjous, vastata kohteliaasti, että "ei kiitos". Fiksut myyjät lopettaa siihen. Vähemmän fiksut alkaa inttämään ja tivaamaan syytä kieltäytymiseen. Niin kuin olisi oletus, että ilmaisetr näytteet on pakko ottaa vastaan kiitoksia ladelle. Näille joutuu sitten aina toteamaan, että "ei kiinnosta, runkkaa ite bampukalsareihis" ja lyömään luurin korvaan.

Eikö nää myyjät tajua, että omaa aikaansahan he vaan tuhlaavat vastahakoisen asiakkaan kanssa inttäessä ja asiakkaan vitutuskäyrää nostaessa. Luulis, että myyjän oma etu on nopea lopetus ja soitto seuraavalle.

Varmaan siellä on taustalle se, että kellokallepomot kuuntelee puheluja ja antaa haukut, jos myyjä luovuttaa helposti. Että ei kai tuo aina puhelinmyyjän vikakaan ole vaan puhelinmyyntifirman ohjeistettu myyntitapa. Voi kai tuo toimiakin, kun saadaan langanpäähän joku arka, joka ei uskalla sanoa vastaan, tai dementoitunut vanhus, joka ei ymmärrä mistään mitään. Omaiset sitten riitelee firman kanssa ja peruu kauppoja, jos yleensä saavat ketään langan päähän..

Vierailija
16/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:09"]

Te puhelinmyyjiä haukkuvat. Mä toivon teille semmosta tilannetta, että ette itse saa mitään muuta työtä kuin puhelinmyyntiä ja pakosti joudutte sitä tekemään. 

[/quote]Sitten ollaan työttömiä. Revi siitä puhelinmyyjä

[/quote]

Sulle toivotan sitä, ettei sua palkkaa kukaan muukaan. 

Vierailija
17/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäkin olen työtön, enkä saa mistään tällä hetkellä rahaa. Ap

Vierailija
18/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:13"]

Kokemusta siitä, että jos sanoo pari kertaa ei ja/tai sulkee puhelimen, niin soittavat silti takaisin. Puhui ihan riittävän sujuvasti spiikkinsä. Jos olisi puhunut normaalisti, ei olisi hajottanut niin paljon. Tiedän, että tekevät sitä työtä, kun ei muuta ole. Mutta auta armias, kun propu palaa. Tänään on ollut todella huono aamu ja sitten kestää tuota kuunnella. Suoramarkkinointikielto ollut jo kaksi vuotta, eikä se estä tuota soittelua. Siitäkin saatu puhelinmyyjien kanssa tappelua aikaiseksi. Ap

[/quote]

Oletko tietoisesti hidas vai mikset ole ymmärtänyt, ettet vaan vastaa sinulle tuntemattomiin numeroihin :D No, helvetin tyhmä mikä tyhmä!

Vierailija
19/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:10"]

Tulitko meittineeksi että se ihminen siellä toisessa päässä teki työtään saadakseen toimeentuloa. Ei hän voi mitään sille millainen ääni hällä on. Entä jos sinä olisit kaupassa töissä ja joku sanoisi että en kyllä osta mitään kun myyjällä on noin ruma nenä.

Meillä kellään ei ole oikeutta loukata- tai estää ketään tekemästä työtään. Asiat voi sanoa asiallisestikkin. Jos et halua noita puheluja ota puhelinnumerosi pois julkisesta jaosta.

[/quote]

Tämä. Olen ihan samaa mieltä. Ihmiset on tulleet käsittämättömän ilkeiksi. Miksei voi vaan sanoa, ei kiitos ja sulkea puhelimen.

Vierailija
20/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:14"]Oliko se Aku-Ankka kauppias? Hitto kun ärsyttää sen tyyli. Kun on varmistanut osoitetiedot ja henkilön, toteaa vaan, "että minäpä pistän tulemaan ilmaiseksi kolmen kuukauden Aku-Ankat...". Ei törppö edes kysy kohteliaasti, että saako lähettää tai jotain muuta. Joka kerta pitää huutaa väliin, että mulle ei pistetä tulemaan mitään. En halua, ei kiinnosta, usko jo. Sama sälli soittaa kuukauden välein.

Jotenkuten jaksaa joskus, jos aikaa on, kuunnella mitä on tarjolla, ja sitten kysymykseen, että kiinnostaako tarjous, vastata kohteliaasti, että "ei kiitos". Fiksut myyjät lopettaa siihen. Vähemmän fiksut alkaa inttämään ja tivaamaan syytä kieltäytymiseen. Niin kuin olisi oletus, että ilmaisetr näytteet on pakko ottaa vastaan kiitoksia ladelle. Näille joutuu sitten aina toteamaan, että "ei kiinnosta, runkkaa ite bampukalsareihis" ja lyömään luurin korvaan.

Eikö nää myyjät tajua, että omaa aikaansahan he vaan tuhlaavat vastahakoisen asiakkaan kanssa inttäessä ja asiakkaan vitutuskäyrää nostaessa. Luulis, että myyjän oma etu on nopea lopetus ja soitto seuraavalle.

Varmaan siellä on taustalle se, että kellokallepomot kuuntelee puheluja ja antaa haukut, jos myyjä luovuttaa helposti. Että ei kai tuo aina puhelinmyyjän vikakaan ole vaan puhelinmyyntifirman ohjeistettu myyntitapa. Voi kai tuo toimiakin, kun saadaan langanpäähän joku arka, joka ei uskalla sanoa vastaan, tai dementoitunut vanhus, joka ei ymmärrä mistään mitään. Omaiset sitten riitelee firman kanssa ja peruu kauppoja, jos yleensä saavat ketään langan päähän..
[/quote]
Juuri se Ankka-myyjä. Mikähän myyntifirma? Pitäisikö pistää porukalla palautetta, että ko. myyntitapa on häiritsevää. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän