Sanoin puhelinmyyjälle, että sen ääni on ärsyttävä
Nukuin viime yönä todella huonosti ja olen noukkunut viimeiset viisi tuntia. Sitten soittaa puhelinmyyjä, joka toitottaa spiikkiään äärimmäisen teennäisellä teiniäänellä, eikä lopeta, vaikka jo sanoin kertaa kolme, että ei kiitos, en ota mitään. Enpä tajunut sanoa, että minulla on suoramarkkinointikieltokin. Sitten kun tämä vain yrittää jatkaa teennäisellä äänellään niin sanoin, että nyt on pakko lopettaa, kun on niin ärsyttävä ääni, kiitti hei ja löin luurin korvaan. Jos olisin kuunnellut hetkenkään pitempään, olisin alkanut raivota puhelimeen täyttä kurkkua. Kuinka epäkohtelias olin?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:13"]
Kokemusta siitä, että jos sanoo pari kertaa ei ja/tai sulkee puhelimen, niin soittavat silti takaisin. Puhui ihan riittävän sujuvasti spiikkinsä. Jos olisi puhunut normaalisti, ei olisi hajottanut niin paljon. Tiedän, että tekevät sitä työtä, kun ei muuta ole. Mutta auta armias, kun propu palaa. Tänään on ollut todella huono aamu ja sitten kestää tuota kuunnella. Suoramarkkinointikielto ollut jo kaksi vuotta, eikä se estä tuota soittelua. Siitäkin saatu puhelinmyyjien kanssa tappelua aikaiseksi. Ap
[/quote]
Oletko tietoisesti hidas vai mikset ole ymmärtänyt, ettet vaan vastaa sinulle tuntemattomiin numeroihin :D No, helvetin tyhmä mikä tyhmä!
[/quote]
Odotan kutsua työhaastatteluihin. Tyhmä, mikä tyhmä! Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:20"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:13"] Kokemusta siitä, että jos sanoo pari kertaa ei ja/tai sulkee puhelimen, niin soittavat silti takaisin. Puhui ihan riittävän sujuvasti spiikkinsä. Jos olisi puhunut normaalisti, ei olisi hajottanut niin paljon. Tiedän, että tekevät sitä työtä, kun ei muuta ole. Mutta auta armias, kun propu palaa. Tänään on ollut todella huono aamu ja sitten kestää tuota kuunnella. Suoramarkkinointikielto ollut jo kaksi vuotta, eikä se estä tuota soittelua. Siitäkin saatu puhelinmyyjien kanssa tappelua aikaiseksi. Ap [/quote] Oletko tietoisesti hidas vai mikset ole ymmärtänyt, ettet vaan vastaa sinulle tuntemattomiin numeroihin :D No, helvetin tyhmä mikä tyhmä! [/quote] Odotan kutsua työhaastatteluihin. Tyhmä, mikä tyhmä! Ap
[/quote]
Kyllä sulla tyhmyys jatkuu kun et ymmärrä ettei tuo muuta sitä asiaa. Saatanan vajukki :D
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:15"]
Ja minäkin olen työtön, enkä saa mistään tällä hetkellä rahaa. Ap
[/quote]
Mitä se tähän liittyy? Asiallinen ja inhimillinen käyttäytyminen ei työstatusta katso.
[/quote]
No eipä katso, mutta kuule alkaa vituttaa jo ja tätä ennen olen aina sanonut "kiitos ei" ja sanoin nytkin ja hyvää päivänjatkoa mutta kun ei niin ei. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:15"]
[/quote]
Mitä se tähän liittyy? Asiallinen ja inhimillinen käyttäytyminen ei työstatusta katso.
[/quote]
Ei se ap mitään töitä saakaan jos ei osaa käyttäytyä eikä yhtään hillitä itseään.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:20"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:13"] Kokemusta siitä, että jos sanoo pari kertaa ei ja/tai sulkee puhelimen, niin soittavat silti takaisin. Puhui ihan riittävän sujuvasti spiikkinsä. Jos olisi puhunut normaalisti, ei olisi hajottanut niin paljon. Tiedän, että tekevät sitä työtä, kun ei muuta ole. Mutta auta armias, kun propu palaa. Tänään on ollut todella huono aamu ja sitten kestää tuota kuunnella. Suoramarkkinointikielto ollut jo kaksi vuotta, eikä se estä tuota soittelua. Siitäkin saatu puhelinmyyjien kanssa tappelua aikaiseksi. Ap [/quote] Oletko tietoisesti hidas vai mikset ole ymmärtänyt, ettet vaan vastaa sinulle tuntemattomiin numeroihin :D No, helvetin tyhmä mikä tyhmä! [/quote] Odotan kutsua työhaastatteluihin. Tyhmä, mikä tyhmä! Ap
[/quote]
Kyllä sulla tyhmyys jatkuu kun et ymmärrä ettei tuo muuta sitä asiaa. Saatanan vajukki :D
[/quote]
"Vieras numero voi olla elämäsi tärkein numero." Kerran tuli ihan tuntemattomasta numerosta puhelu ja työtarjous. En jaksa tapella tuollaisen pällin kanssa, joka ei ymmärrä elämästä mitään. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:15"]
[/quote]