Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään ratinalle?

Vierailija
31.07.2015 |

Onko muita jotka menossa illalla kuuntelemaan nightwishia? Kohta lähdemme ajelemaan tretta kohti (niin kaukaa), toivottavasti keikka on sen arvoinen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan kuuluu meille asti. Voin parvekkeella maistella olutta ja kuunnella keikkaa. Siellähän on kai muitakin bändejä. Stratovarius ainakin. Sitä kyllä voisin mennä kattoon.

Vierailija
2/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratinaan sanotaan täällä treella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tulossa ollaan. Ostin liput heti ekana myyntipäivänä.

Vierailija
4/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIghtwish nähtiin Joensuussa, tänään on vuorossa Scorpions.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä