Lue keskustelun säännöt.
tänään ratinalle?
31.07.2015 |
Onko muita jotka menossa illalla kuuntelemaan nightwishia? Kohta lähdemme ajelemaan tretta kohti (niin kaukaa), toivottavasti keikka on sen arvoinen!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juu, tulossa ollaan. Ostin liput heti ekana myyntipäivänä.
NIghtwish nähtiin Joensuussa, tänään on vuorossa Scorpions.
Se varmaan kuuluu meille asti. Voin parvekkeella maistella olutta ja kuunnella keikkaa. Siellähän on kai muitakin bändejä. Stratovarius ainakin. Sitä kyllä voisin mennä kattoon.