Kaikki nuo nimimerkit on provoja. Stellat, Pusituuterit ja Risa Mayat.
Kenties yhden henkilön käsialaa. Kirjoittamisesta kiinnostuneet/kirjailijat tekevät tätä paljon, luovat jonkun kuvitteellisen hahmon ja katsovat miten se alkaa elää.
Kuka oikeasti haluaisi profiloitua jollakin vauva-palstalla. Ei kukaan.
Kommentit (8)
Eikä tarvitse minunkaan provoilla. Nimimerkillisen pitää vaan miettiä vähän enempi mihin vastaa ja millä tyylillä ettei saa kaikkien mammojen vihoja niskaansa. Osa totuuksistakin kannattaa jättää kertomatta :)
Vierailija:
Kenties yhden henkilön käsialaa. Kirjoittamisesta kiinnostuneet/kirjailijat tekevät tätä paljon, luovat jonkun kuvitteellisen hahmon ja katsovat miten se alkaa elää.
Kirjoittaa liian hyvin ollakseen sitä kategoriaa mitä on.
Nuo muut osaavatkin, mutta Stella-tädiltä tulee aina juurtajaksaiset selvitykset kaikesta. Ihme, ettei raportoi vessakäyntejäänkin.
Hyvä mielikuvitus tällä henkilöllä kyllä on :))
Vierailija:
Kirjoittaa liian hyvin ollakseen sitä kategoriaa mitä on.
ei anna kirjoittaa tänne nimettömänä. Ensin pitäs sulkea se ohjelma. Ja jos sen ohjelman sulkee, se useimmiten sulkee samalla koko koneen. Että näin ollen on yksinkertaisempaa kirjoittaa suosiolla kirjautuneena.
Vierailija:
Hyvä mielikuvitus tällä henkilöllä kyllä on :))
/i]Juuri tuollaiset seikat paljastavat, että teksti on jonkun kirjoittamista harrastavan tai työkseen tekevän kynästä.
He eivät ikäänkuin pysy loogisena linjalleen koko ajan, se paljastaa heidät. Nuo yliampumiset ovat sitten ihan oma lukunsa ja kertoo jo lähinnä jostakin luonnehäiriöstä. Pyskopaatit yleensä testaavat miten paljon pystyvät valehtelemaan, mitä paksumpaa pajunköyttä syöttävät, sen uskottavammalta yrittävät saada sen kuulostamaan.
ihan oma av-käyttis ja alata elämään mielikuvituksellista käyttäjätunnuselämää. En vain vielä ole ehtinyt miettimään millainen ko. käyttäjä on... ehkä joku päivä :)