Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki nuo nimimerkit on provoja. Stellat, Pusituuterit ja Risa Mayat.

Vierailija
04.04.2006 |


Kenties yhden henkilön käsialaa. Kirjoittamisesta kiinnostuneet/kirjailijat tekevät tätä paljon, luovat jonkun kuvitteellisen hahmon ja katsovat miten se alkaa elää.



Kuka oikeasti haluaisi profiloitua jollakin vauva-palstalla. Ei kukaan.







Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oma av-käyttis ja alata elämään mielikuvituksellista käyttäjätunnuselämää. En vain vielä ole ehtinyt miettimään millainen ko. käyttäjä on... ehkä joku päivä :)

Vierailija
2/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Eikä tarvitse minunkaan provoilla. Nimimerkillisen pitää vaan miettiä vähän enempi mihin vastaa ja millä tyylillä ettei saa kaikkien mammojen vihoja niskaansa. Osa totuuksistakin kannattaa jättää kertomatta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kenties yhden henkilön käsialaa. Kirjoittamisesta kiinnostuneet/kirjailijat tekevät tätä paljon, luovat jonkun kuvitteellisen hahmon ja katsovat miten se alkaa elää.

Vierailija
4/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kirjoittaa liian hyvin ollakseen sitä kategoriaa mitä on.

Vierailija
5/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo muut osaavatkin, mutta Stella-tädiltä tulee aina juurtajaksaiset selvitykset kaikesta. Ihme, ettei raportoi vessakäyntejäänkin.

Vierailija
6/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mielikuvitus tällä henkilöllä kyllä on :))

Vierailija:


Kirjoittaa liian hyvin ollakseen sitä kategoriaa mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei anna kirjoittaa tänne nimettömänä. Ensin pitäs sulkea se ohjelma. Ja jos sen ohjelman sulkee, se useimmiten sulkee samalla koko koneen. Että näin ollen on yksinkertaisempaa kirjoittaa suosiolla kirjautuneena.

Vierailija
8/8 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Hyvä mielikuvitus tällä henkilöllä kyllä on :))

/i]

Juuri tuollaiset seikat paljastavat, että teksti on jonkun kirjoittamista harrastavan tai työkseen tekevän kynästä.

He eivät ikäänkuin pysy loogisena linjalleen koko ajan, se paljastaa heidät. Nuo yliampumiset ovat sitten ihan oma lukunsa ja kertoo jo lähinnä jostakin luonnehäiriöstä. Pyskopaatit yleensä testaavat miten paljon pystyvät valehtelemaan, mitä paksumpaa pajunköyttä syöttävät, sen uskottavammalta yrittävät saada sen kuulostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän