Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missähän myydään DIABOLOJA(MITEN SE NYT KIRJOITETAANKAAN)

Vierailija
16.03.2006 |

saako muualta kuin netistä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori ap en ihan ottanut selvää mitä tarkoitit.

Vierailija
2/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabolo on noin 4 000 vuotta sitten Kiinassa keksitty tiimalasin muotoinen hyrrä, jota pyöritetään kahden kepin välissä olevalla narulla. Narun avulla hyrrää voidaan myös heitellä näyttävästi sekä tehdä erilaisia solmuja ja muita temppuja. Diaboloja voi olla yhdellä narulla useampiakin, mutta tämä vaatii harjoitusta. ¿Bolotusta¿ voi nähdä esimerkiksi sirkuksessa ja usein myös puistoissa.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä saa diaboloja tilattua, samoin muita sirkus yms juttuja

Vierailija
4/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta, Lelukaupasta. Eli aika monseta kaupasta niitä saa.

Juuri viime viikolla katsoin Oulussa lelukaupassa kyseistä kampetta. Tosin oli kalliinpi kuin mitä nuo mitä pojille ostin. Maksoin itse 5.9 euro ja lelukaupassa tais olla n.10 euroa...

Taitaa vaan olla niin, että ovat loppuneet ja tulee jälleen keväällä myyntiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi