Nainen 20v. haaveilee vanhemmasta miehestä..
Ei vanhasta, vaan vanhemmasta, 30-45-vuotiaasta, menestyneestä ja komeasta. Kiihotun ihan älyttömästi, kun mietin sitä seksiä! Ja huomaan kaselevani juuri vanhempia miehiä huomattavasti enemmän, kuin ikäisiäni. Mistähän tällainen päähän pinttymä on tullut... No, fantasiaksi taitaa jäädä kuitenkin.
Huoh, olisi se vaan ihanaa! :)
Kommentit (34)
Onpa kevyt keskustelu haaveista muuttunut äkkiä herneiden nokkaan veto - kisaksi. Ap:lle halusin kirjoittaa, että mulla ihan samat fantasiat. Olen 25v. ja haaveilen seksistä 10-20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ja nimenomaan hyvä vartaloisen, menestyvän liikemiehen kanssa, joka tietää mitä haluaa ja ottaa sen. Ja siis nimenomaan haaveilen pelkästä seksistä. En mistään seurustelusuhteesta. Tuntisin itseni todella säälittäväksi jos tarvitsisin ja vieläpä käyttäisin miestä elämäni ylläpitämiseen, niin kuin eräs nais kirjoittaja tuntui tekevän.
Eikä tulisi kyllä mieleenkään tehdä sitä samassa työpaikassa olevan henkilön kanssa, vaikka haluaisikin. Järkikin jo sanoo, ettei siinä loppupeleissä iloisesti käy. Ja joku puheli siitä että vanhemmat miehet vain käyttävät nuoria naisia. Voihan tällaistakin tapahtua, että toinen on ihastunut ja luullut saavansa tunteilleen vastakaikua, mutta saakin pelkkää seksiä. Minun tapauksessä olisi ainakin kyse vain siitä seksistä ja toisen käyttämisestä siihen. Jos molemmat on tilanteen tasalla, niin ei ole mitään hyväksi käyttämistä ainakaan. Käyttämistä juu, mutta mitä sitten, kun molemmat sitä haluaa.
Ja edelliselle kirjoittajalle: ihmettelen että miksi tulet tänne lukemaan ja kirjoittelemaan, jos ei kiinnosta? Tämä on keskustelupalsta! Jos ei aihe kiinnosta, kannattaa jättää kommentointi väliin.
N25
monessa "seksisuhteessa" käy niin että ainakin jompikumpi ihastuu ja siinä sitä sitten ollaan. Mutta kokeile niin saat sinäkin elämänkokemusta ja naiivius häviää!!
joku 30-45 -vuotias on vielä ihan kakara - eikä niillä ole edes kertynyt tarpeeksi omaisuutta ympärilleen heitettäväksi. Joten seksisuhde ei saa sitä taloudellista hyvää osakseen jota saisivat vaimoina tai jos etsisivät itselleen oikeasti vanhemman miehen - rahat alkavat virrata vasta yli 50-vuotiailla: ja se jos mikä tekee miehestä himoittavan! Siis rahan tuoksu. Jos se tuoksu vielä tulee meidän jaettavaksemme.
ja ikää jo 32. Ihan "vanhan" kanssa en ole ollut, mutta jo 25-vuotiaana hoksasin, että itseäni sen 15 vuotta vanhemmat ovat 100-kertaa parempia sängyssä kuin ikäiseni. Tietysti mies ei saa olla ukkoontunut yms. Mutta sellainen edelleen hyvännäköinen, kroppa kohtalaissessa kunnossa edes ja elämää nähnyt... Nam. Ihanaa seksiä niiltä sai. Oma mies on nyt 46-vuotias ja meillä menee tosi hyvin. En ajattele elämää 20 vuoden päähän ja se on sen ajan murhe. Yhdessä on oltu 5 vuotta ja mitään valittamista ei ole ollut tai edes näköpiirissä.
Ota yhteyttä ;)
e-mail: itte_jussi(at)yahoo.com
Nais kirjoittaja on muuten yhdyssana. Sulla on tainnut jäädä koulut kesken ;)
Onpa kevyt keskustelu haaveista muuttunut äkkiä herneiden nokkaan veto - kisaksi. Ap:lle halusin kirjoittaa, että mulla ihan samat fantasiat. Olen 25v. ja haaveilen seksistä 10-20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ja nimenomaan hyvä vartaloisen, menestyvän liikemiehen kanssa, joka tietää mitä haluaa ja ottaa sen. Ja siis nimenomaan haaveilen pelkästä seksistä. En mistään seurustelusuhteesta. Tuntisin itseni todella säälittäväksi jos tarvitsisin ja vieläpä käyttäisin miestä elämäni ylläpitämiseen, niin kuin eräs nais kirjoittaja tuntui tekevän. Eikä tulisi kyllä mieleenkään tehdä sitä samassa työpaikassa olevan henkilön kanssa, vaikka haluaisikin. Järkikin jo sanoo, ettei siinä loppupeleissä iloisesti käy. Ja joku puheli siitä että vanhemmat miehet vain käyttävät nuoria naisia. Voihan tällaistakin tapahtua, että toinen on ihastunut ja luullut saavansa tunteilleen vastakaikua, mutta saakin pelkkää seksiä. Minun tapauksessä olisi ainakin kyse vain siitä seksistä ja toisen käyttämisestä siihen. Jos molemmat on tilanteen tasalla, niin ei ole mitään hyväksi käyttämistä ainakaan. Käyttämistä juu, mutta mitä sitten, kun molemmat sitä haluaa. Ja edelliselle kirjoittajalle: ihmettelen että miksi tulet tänne lukemaan ja kirjoittelemaan, jos ei kiinnosta? Tämä on keskustelupalsta! Jos ei aihe kiinnosta, kannattaa jättää kommentointi väliin. N25
Sinulle 25: Uskon että seksisuhteessa voi käydä hyvin todennäköisestikin, että toinen ihastuu ja toinen ei. Ja jonkinlaista ihastustahan siinä täytyy olla, jos sellainen suhde saa alkunsa. Mutta tarkoitin sellaista tilannetta, jossa kokematon nuori nainen ihastuu vanhempaan mieheen ja luulee olevansa rakastunut ja oikeassa seurustelusuhteessa ja sitten paljastuukin pelkäksi panopuuksi.
Edelliselle kirjoittajalle: Ei minusta ainakaan ole kiva lukea suoranaista vittuilua täältä, jos haluaa jakaa kokemuksiaan tai ajatuksiaan. Jos itse aloitan jonkin aiheen, haen lähinnä vertaistukea, en vittuilua tai arvostelua. Ja olen kyllä kouluni käynyt. Jos haluat keskustella kirjoitusvirheistä, niin kannattaa aloittaa ihan oma keskustelu jossain ihan toisella palstalla.
N25
Se tuli todettua jo alta parikymppisenä. Siinä 30-40 iässä miehet jo osasikin hommansa. Nyt mennyt useampi vuosi jo samaisen ukkosen kanssa, alta 20v vanhempi, eikä edes missään "kunnon" työasemassa. Näin kunnon suhteessa elelevänä vähän tuo aika 20-30 vuoden päähän mietityttää, mutta mitä sitä turhia etukäteen miettimään jos sinne asti yhdessä päästään. Ikinä ja koskaan en voisi elää tällaisessa suhteessa, jos pitäisi miettiä tulevaisuuttaan miten saisi rahat ja pääsisi irti kun mies alkaa vanhenemaan...
Mutta ehdottomasti kannattaa kokeilla tuollaiset fantasiat :)
jos en muistaisi yhdenyön suhteesta mitään tai vaikka 4 viikon purjehdus reissusta. Haluaisin että istuisit kasvojeni päällä juuri nyt.
En ole toteuttanut, ei ole tullut tilaisuutta, mutta ymmärrän sinua ja tunnen itse samoin! :)
T. 23v
Mutta "aikuinen" mies kyllä kelpaisi. Siis parisuhteeseen tai viattomaan yhdenillan juttuun. Yhdenkään perheellisen miehen huoraksi en alkaisi vaan minulle vapaat miehet ovat samalla linjalla iästä riippumatta. fiksuimmat vaan tuntuvat olevan selkeästi vanhempia, jo aikuistuneita ja elämänoppineita. Ne vaan tahtovat olla myös varattuja eli minulle ei mitenkään harkittavia.
nainen 22
Olet oikeilla jäljillä -ehkä
Minä olen + 40 kaveri ja sovin monella tapaa haaveisiisi (status, koko, paino, ...) mutta en itse näe olevani kuin tavallinen normiheppu, joita näkee kymmenittäin lentokentän aulassa .
Mikä ihme sai sitten minut vastaaamaan sinulle ??? Ehkäpä se että kuka parikymppinen julkeaa laittaa tuollaisen haasteen verkkoon (= utelias) ja olihan tuossa melkolailla seksuaalista latausta.
Heipati (muumi kielellä)
t. MK
menkää ja nussikaa keskenänne te keski-ikäiset miehet ja nuoret naiset älkääkö täällä äheltäkö..
Itse olen kolmevitonen nainen ja mulla on samanikäinen mies ja mulle on aivan sama kuka kuksii ketäkin, ei se multa ole pois. En vain itse toiminnan naisena ymmärrän sellaista jahkailua... Menkää siis ja tehkää herran jumala, jos noin kovasti tekee mieli!