Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 20v. haaveilee vanhemmasta miehestä..

Vierailija
05.06.2009 |

Ei vanhasta, vaan vanhemmasta, 30-45-vuotiaasta, menestyneestä ja komeasta. Kiihotun ihan älyttömästi, kun mietin sitä seksiä! Ja huomaan kaselevani juuri vanhempia miehiä huomattavasti enemmän, kuin ikäisiäni. Mistähän tällainen päähän pinttymä on tullut... No, fantasiaksi taitaa jäädä kuitenkin.

Huoh, olisi se vaan ihanaa! :)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon haarukan keskivaiheilla, ja voin todeta samaa, ikäisesi naiset kiinnostavat enemmän kuin oman ikäiset!

Vierailija
2/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on taatusti paljon nautinnollisempaa kokeneemman kumppanin kanssa. Tuollainen fantasia on ehdottomasti toteuttamisen arvoinen, kunhan ei lähde hommaan kenen kanssa tahansa. Pelkkä ikä tai menestys ei tee kenestäkään hyvää seksikumppania! sg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

""30-45-vuotiaasta, menestyneestä ja komeasta. Kiihotun ihan älyttömästi, kun mietin sitä seksiä! Ja huomaan kaselevani juuri vanhempia miehiä huomattavasti enemmän, kuin ikäisiäni. Mistähän tällainen päähän pinttymä on tullut..."

Sanoisin, että olet fiksu ja älykäs nainen ja ymmärrät hyvän päälle. Olen 39-v ja täytyy tunnustaa, että henkisesti, fyysisesti ja myös ulkonäön suhteen kehitystä on tullut roimasti...hävettääkin miettiä millainen mammanpoika ja "räkänokka" on ollut vielä 25-vuotiaana. Miehet taitavat vaan kypsyä ja kehittyä hitaammin, valitettavan iso osa ei kehity lainkaan vaan jää teiniksi.

Tunnustan kyllä, että minulla menee taas päinvastoin usein pala kurkkuun kun katsonkin 20 naista ja mietin sitä seksiä! No fantasiaksi taitaa jäädä kuitenkin:)

Vierailija
4/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin haluaisin kommentoida ettei 40v ole vanhempi vaan ehkä jo kokeneempi.. Silloin voi olla menestynyt ja jopa komea.. Itse näen että parikymppinen mimmi taas on sexyintä mitä voi olla ja veneellä veisin mieluusti saaristoon retkelle.... HUH... kun vain edes ajattelee.

Vierailija
5/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaa suoraan ne meiliosoitteet ettei tarvia muitten tuota ällöä lukea :P

Vierailija
6/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tässä ap käydä ihan kirjeenvaihtoa itsensä kanssa ja toivoo, että joku keski-ikäinen av-mamma vetää hernulat nenukkiin ;)

Vierailija
7/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

""30-45-vuotiaasta, menestyneestä ja komeasta. Kiihotun ihan älyttömästi, kun mietin sitä seksiä! Ja huomaan kaselevani juuri vanhempia miehiä huomattavasti enemmän, kuin ikäisiäni. Mistähän tällainen päähän pinttymä on tullut..." Sanoisin, että olet fiksu ja älykäs nainen ja ymmärrät hyvän päälle. Olen 39-v ja täytyy tunnustaa, että henkisesti, fyysisesti ja myös ulkonäön suhteen kehitystä on tullut roimasti...hävettääkin miettiä millainen mammanpoika ja "räkänokka" on ollut vielä 25-vuotiaana. Miehet taitavat vaan kypsyä ja kehittyä hitaammin, valitettavan iso osa ei kehity lainkaan vaan jää teiniksi. Tunnustan kyllä, että minulla menee taas päinvastoin usein pala kurkkuun kun katsonkin 20 naista ja mietin sitä seksiä! No fantasiaksi taitaa jäädä kuitenkin:)

käynyt.

20-vuotiaana aloin seurustella lapseni isän kanssa, joka oli 15 vuotta vanhempi ja johtavassa asemassa. Aaah.

Nyt olen 48-vuotias ja - miten tämän sanoisi nyt hienotunteisesti - minulla on tulossa selvästi viidenkympin villitys. Mieheni ei miehenä kiinnosta minua sitten tippaakaan, vaikkakin hän on hieno ihminen ja erinomainen taloudellinen tilanteemme takaa huolettoman arjen, jos elämääni nyt tämän miehen rinnalla arjeksi voi kutsuakaan.

Olenkin alkanut suunnitella tyylikästä perääntymistä takavasemmalle tästä liitosta, mutta taloudellinen selusta on ensiksi varmistettava. Se kestänee vielä jonkin aikaa. Mutta onneksi minulla on nuorempi, tavattoman viriili rakastaja,joka kenties on pian mieheni.

Suosittelen siis todellakin jokaiselle kaksikymppiselle ja mikseipä kolmekymppiselle naiselle 10-20 vuotta vanhempaa aviomiestä, mutta muistakaa alusta alkaen pitää takaportti avoinna, varmistakaa taloudellinen riippumattomuutenne (tarpeeksi suuret kuukausittaiset talousrahat ja sen lisäksi yhteinen tili!) älkääkä nolostuko siitä, että miehenne vanhentuessa hän ei enää kiihota teitä samalla tavalla kuin silloin kun ette olleet vielä tottuneet elämään vallan ja rahan rinnalla.

Sillä siinä vaiheessa kun miehenne ikääntyy, jää eläkkeelle ja sen myötä menettää (ja te menetätte) yhteiskunnallisen kiinnostavuuden muiden silmissä, loppuu kiihkonne kuin seinään.

Muuten tuo mies 45 v eli entinen räkänokka sanoo melko selkeästi: seksi 20 vuotiaan kanssa kiinnostaa. Hän ei siis välttämättä avioidu kanssasi, joten varmistupa ensiksi miehen "kunniallisista" aikeista ennen kuin levität reitesi.Muuten jäänee sinulle vain kalikka käteen jos sekään.

Vierailija
8/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 40v erittäin hyvin menestynyt komea mies myös haluan pitää nuorta rakastajatarta.

Vanhemmat, läskit, rumat siilitukkaiset feministinaiset eivät luonnollisestikaan tykkää ajatuksesta.

Vierailija
9/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muakin kiihottaa kokeneemmat ja minua vanhemmat miehet, just 30-40v...itse olen 23v. huomaan myös katselevani heitä ja haaveilevani nimenomaan seksisuhteista sellaisen kokeneen, taitavan, miehen kanssa joka osaa ottaa naisen huomioon. Ja jolta saisi ihailua ;) seurustelen itse samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa, mutta aina saa olla fantasioita ;) ja viihteellä ollessa on ihana kiusoitella vanhempia herrasmiehiä, flirttailla... ;)

Vierailija
10/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavia mm. firmojen juhlissa kun koitatte päästä joka pomon housuihin. Me muut naiset nauramme ja nämä miehet käyttävät härskisti hyväksi ja kertovat naureskellen sänkykokemuksistaan kanssanne sitten meille kokeneemmille mm. työmatkoilla....ikävän maineen saa, eipä noista paljoo muuta "kostu".

Vierailija
11/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Mutta musitakaapa tytöt että teette itsestänne todella

Vierailija - 05.06.09 09:09 (ID 8782092)

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu

naurettavia mm. firmojen juhlissa kun koitatte päästä joka pomon housuihin. Me muut naiset nauramme ja nämä miehet käyttävät härskisti hyväksi ja kertovat naureskellen sänkykokemuksistaan kanssanne sitten meille kokeneemmille mm. työmatkoilla....ikävän maineen saa, eipä noista paljoo muuta "kostu".

"

Höpö höpö tälläisille jutuille. Me vähän varttuneemmat miehet emme oikeastaan koskaan retostele tälläisista asioista muille. Oikeasti, ymmärrämme olla hienotunteisia.

Tämä kirjoitus ilmiselvästi oli jonkun lihavan kateellisen feministiakan keksintöä.

Vierailija
12/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tottakai, niin se menee. johtajat panee nuoria tyttöjä ja tytöt luulee saavansa siitä jotain muutakin. parhaat saavatkin. kaikki saa jotain ja hyvä niin.

Vierailija
13/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan nuorena naisena ole kenenkään housuihin tunkemassa härskisti, vaan tarkoitin hyväntuulista flirttailua ja kiusaa :) sellaista ihan viatonta.... mistä saa kumpikin osapuoli hyvän mielen ja herkullisia ajatuksia yksinäisiä iltoja varten...

Vierailija
14/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

48-vuotias harrastaa seksiä... Hyi. Kyllä sen seksin harrastamisen tulee loppua 25 ikävuoden tienoilla. Hautaa ei panna.

Tienaat toki omat rahasi perseelläsi. Muussa tapauksessa vain kuolema olisi oikea tuomio kaltaisillesi, mutta jätetään se kohtalon huomaan.

Vierailija
15/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi vain kerran. Ja kyllä, meidän johtoryhmässä muutamakin mies on minulle uskoutunut työmatkoilla tai strategiailloissa ja kertoneet miten hävettää kun moni tietää et on jotain assistenttia tullu pantua mutta tiedäthän sä, itsetunnon kohotusta, näyttämisen halua muille miehille ja jännitystä elämään mutta että oma käytös oksettaa. Ja juu, olen itse 35 ja nykyisin naimisissa itseäni 15v vanhemman johtajan kanssa, tosin olemme eri firmoista mutta tiedän siis mistä puhun. Käyttötavaraa ja halveksittua siis nämä parikymppiset monille todellisuudessa on.

Vierailija
16/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan nuoret naiset nättejä ja haluttavia. Jotkut varmaan jopa kiihkeitä. Luojan kiitos, tunnen erinäisiä parikymppisiä tyttöjä. Aika harva niistä oikein aikuisesta vielä menee. Monen moisessa asiassa on vielä kasvamista.

Näistä ajatuksista huolimatta nykyinen tyttöystäväni on itseäni huomattavasti nuorempi. Hän nyt ei ole olemukseltaan mikään myöhäisteini, pikemminkin reipasotteista emäntätyyppiä. Reippaudestaan huolimatta hän on monissa asioissa vielä kovin epävarma, ja toisaalta turvautuu monissa asioissa melkoisen äärimmäisiin mielipiteisiin - kuten niin monet nuoret tai nuorehkot. Mutta hän on kuitenkin minulle rakas ja myös hyvä ystävä, ja meitä yhdistää monet harrastukset ja monin tavoin samankaltainen ajatusmaailma. Lienenkö sitten itse lapsellinen?

Seksistä voisin sanoa, että hän on kiinnostunut ja innostunut, mutta kovin huolissaan riittävyydestään. Muuan paskiainen on kohdellut häntä huonosti aikaisemmin ja aiheuttanut suoranaisen trauman. Mutta sen kanssa pärjäillään. Vähin erin olen oppinut luottamaan, että hän ei sängyssä pelkästään pyri miellyttämään minua ja ostamaan huomiota, vaan tosiaan haluaa itsekin ja kertoo toivomuksensa avoimesti. Ajatellessani aikaisempia kokemuksiani, hän on kypsä juuri tässä asiassa.

Ehkä kokemani tasavertaisuus perustuu siihen, että olen tavallinen tutkija vain. Ei minulla ole tilillä isoja summia, enkä pysty naimisesta kiitokseksi tarjoamaan etuja työelämässä. Mutta en minä myöskään häpeä liikkua hänen kanssaan kaupungilla, eikä minulla ole häpeää tilitettävänäni.

Ikä ON muutakin kuin numeroita, enkä edes yritä uskotella itseäni jotenkin nuorekkaaksi. Ikä on myös yksi erottava tekijä monien mahdollisten joukossa. Jotku ihastuvat toisesta kulttuurista tuleviin, jotkut toiseen sosiaaliluokkaan kuuluviin jne. Nämä ovat asioita, jotka tuski helpottavat suhdetta, mutta ovat kuitenkin käsiteltävissä. Jään ihmettelemään, mitä tasavertaisuutta voi kokea suhteessa, joka perustuu sille että toinen haluaa vanhempaa, toinen nuorempaa, toinen rahaa ja toinen hyväntekijän asemaa? Vai onko niin, että sitä tasavertaisuutta ei edes kaivata. Ja jos on, kuten ihmettelen, niin milläpä välttää se, että nuorempi lähtee, kun vanhemman sosiaalinen asema katoaa syystä tai toisesta. Minä olen ehkä lapsellinen, mutta yritän kuitenkin pitää kiinni siitä, että tasavertainen kumppanuus kestää huomattavasti paremmin elämän töytäisyjä kuin molemminpuolinen hyväksikäyttösuhde. Kuvittelen tämän pätevän myös sänkykamarissa.

Vierailija
17/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen avioliittoon haluamassa jonkun vanhemman miehen kanssa? Tarkoitin, että haaveilen nimenomaa seksistä vanhemman ja menestyneen miehen kanssa, joten eikö hänkin olisi käyttötavaraa minulle? ;)

Miten tästäkin nyt joku voi ottaa noin nokkiinsa, pöh. Ehkä ymmärrän sitten, kun lähestyn itse sitä 40 vuoden ikää..

Ap

Vierailija
18/34 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo senssipalstaksi, niin miksi ihmeessä avaatte tämän ja luette sitä, varsinkin, jos se ällöttää? Hmm..

Ihmettelee eräs.

Vierailija
19/34 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin haluaisin kommentoida ettei 40v ole vanhempi vaan ehkä jo kokeneempi.. Silloin voi olla menestynyt ja jopa komea.. Itse näen että parikymppinen mimmi taas on sexyintä mitä voi olla ja veneellä veisin mieluusti saaristoon retkelle.... HUH... kun vain edes ajattelee.

No voi lol sentäs.

(Ja olen siis 20 eli niin nuori, että minulla on pyhä syntymäoikeus LOLin ja hymiöiden käyttöön.)

En nyt tiedä miten tämän sanoisin, etten murtaisi kenenkään haurasta miehisyyttä, mutta jos on 20, kyllä se 40 vaan on vanhempi. Joidenkin mielestä jopa vanha - keski-ikäinen, huu!

En kuitenkaan väitä, että se olisi aina ongelma tai haluttavuuden aniteesi, haluanpa vain tuoda esille, että itsepetos EI ole paras tapa päästä sinne sexyyn saaristoon. Eix nii? ;)

T. Nuori ja vihainen huulipunafeminista, joka aikoo isona siilitukkalesbotelisfemakoksi (ja himoitsee vanhempia tutkijoita)

Vierailija
20/34 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 59 v ja mies 63 v ja joo-o, meillä harrastetaan seksiä harva se päivä. Ajatella! Kyllä luurangot kolisevat, jos alla olevan ajatuksia on uskottava.

Tottahan tuo on, että 12-vuotiaana 15-vuotiaat ovat ikäloppuja ja 15-vuotiaana 20-vuotiaat ja 20-vuotiaana suurimman osan mielestä 30-vuotiaat ja 30-vuotiainakin joidenkin mielestä 45-vuotiaat.... Ja niin eespäin ja niin eespäin.

Istuinpa päivänä yhtenä kuntosalin pukuhuoneessa kun siellä puhelivat 17-vuotiaat hehkeät tyttöset kaveristaan, joka oli alkanut seurustella ikälopun luuskan kanssa. Itsekin vähän hämmästelin, kun kuulin pojan olevan 18-vuotiaan ja mietin, mitä tuollainen näkee vanhassa naisessa. Heh, selvisi, että halveksittu luuska oli kokonaista 20 vuotta...

Joten katsojan silmissä ja sen semmoista.

Säälittää vain ne ihmiset, jotka ovat noinkin rajoittuneita.

Elämänne on todellakin suppeata ja sitä kautta ilotonta. Ettekö te huomaa? Ehkä parempi, jos ette huomaa, mutta me muut huomaamme teistä silti suvaitsemattomuutenne ja sitä kautta puuttuvan elämänilon, sillä te olette niitä, jotka kuihdutte monella tavalla niin paljon aikaisemmin kuin sellaiset, joilla on avarampi ja ystävällisempi elämänasenne.

Joten tervemenoa sinne hautaanne vaan nuorempina, me jäämme tänne porskuttelemaan - maailma onkin paljon hienompi paikka ilman teitä.

48-vuotias harrastaa seksiä... Hyi. Kyllä sen seksin harrastamisen tulee loppua 25 ikävuoden tienoilla. Hautaa ei panna. Tienaat toki omat rahasi perseelläsi. Muussa tapauksessa vain kuolema olisi oikea tuomio kaltaisillesi, mutta jätetään se kohtalon huomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan