Saako luottokorttia, jos ei työpaikkaa?
Olen juuri siirtänyt asuntolainani toiseen pankkiin, kun muutimme suurempaan asuntoon. Nyt joudun vaihtamaan Nordean Mastercardin Aktian Visaan, ja tuli mieleeni, että myöntävätkö ne mulle sitä Visaa kun ei ole työpaikkaa?
Olen vanhempainvapaan jälkeen jäänyt työttömäksi, ja olen nyt ansiosidonnaisella päivärahalla ja kotihoidon tuella. Lisäksi teen satunnaisia töitä, minulla on "tarvittaessa" työsopimus. Nettotuloni kuukaudessa ovat n. 1250€ (+puolisoni minulle maksama osuus asumismenoista eli +300€.)
Kommentit (5)
Siis kotihoidontukea ja ansiosidonnaista päivärahaa!
Mulla on oikein hyvin varaa maksaa laskuja, mistä sä niin päättelit ettei olisi? Jos osaat laskea, niin huomaat, että nettotuloni ovat kaikenkaikkiaan 1500 kieppeillä, varmasti enemmän kuin monella työssäkäyvällä...
Ja kyllä ansiosidonnaista ja kotihoidon tukea saa yhtäaikaa, kh-tuen määrä vain vähennetään päivärahasta.
kerro, että ovat tehneet virheen kun maksavat sulle molempia, sano, että av:lla tiedettiin paremmin! ;)
Siis kotihoidontukea ja ansiosidonnaista päivärahaa!
Opiskelijoille tarjotaan Visaa, kun on tietty määrä opintoja suoritettuna (silloin aikanaan se taisi olla 60 ov..?).
tarvitset,kun ei sulla ole varaa maksaa niitä laskuja???