Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aborttiko sitten pitäisi tehdä jos on tulossa joidenkin ulkopuolisten

Vierailija
04.06.2009 |

mielestä liian mones lapsi perheeseen?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkseni jokainen lapsi saa valtiolta tukea lapsilisän muodossa. pitäiskö kaikki alle 17-v nyt mestata?

Vierailija
22/37 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi lasta syö kuusi kertaa enemmän kuin yksi lapsi. Kuusi lasta avioituu kuusi kertaa useammin kuin yksi lapsi. Näistä kuuden lapsen parisuhteista syntyy kuusi kertaa enemmän lapsia kuin yhden lapsen parisuhteista. Nämä kuuden perheet ostavat kuusi perheautoa. Yksi perhe ostaa yhden.

on maapallolta?

Vaikka koko suomen kansa kuolisi sukupuuttoon niin se ei vaikuttaisi yhtään mitään tämän maapallon tilaan.

ja syynä on ylikansoitus maapallo ei kestä tätä väkimäärää

se pleikkari, dvd, telkkari jne. on vähemmän kulutusta kuin että nuo samat tavarat on jakamassa saman perheen kuusi lasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jokaisen perheen oma ratkaisu kuinka monta jäsentä he haluaa maailmaan tehdä, turha on alkaa täällä ketään syyllistämään mistään ylikansoittumisesta. Se kuinka monta lasta täällä suomessa syntyy on yksi hyttysen kusi maailman ihmisvirrassa, et näin..

Vierailija
24/37 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOhan ne lestatki tekee ihmisoikeusrikoksia kun lapsia niin paljon.

Vierailija
25/37 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ollutkaan niin että paha työvoimapula uhkaa ja tarvitsemme niitä lapsosia maksamaan eläkkeemme...? Eikö..?

Teille jotka stressaatte että teidän varoistanne maksetaan lapsilisiä/kotihoidontukea, on se kamalaaaaaaaaa.

Joo ja mamuja kyllä haalitaan ja paapotaan, oman maan kansalaiset ja veronmaksajat ei sais olla oikeutettuja mihinkään.

T.Yhden lapsen äiti

Vierailija
26/37 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ollutkaan niin että paha työvoimapula uhkaa ja tarvitsemme niitä lapsosia maksamaan eläkkeemme...? Eikö..? Teille jotka stressaatte että teidän varoistanne maksetaan lapsilisiä/kotihoidontukea, on se kamalaaaaaaaaa. Joo ja mamuja kyllä haalitaan ja paapotaan, oman maan kansalaiset ja veronmaksajat ei sais olla oikeutettuja mihinkään. T.Yhden lapsen äiti

Kun saisikin nuo SUOMALAISET yhteiskunnan varoilla elävät työvoimaksi, mutta kun ei. On niin kiva elää toisten veronmaksajien rahoilla. Tervetuloa maahanmuuttajat tekee niitä meidän suomalaistten mielestä PASKAhommia pienellä palkalla. Ja ei tartte tehdä pieniä suomipilttejä enemmän kun kaksi, kun muualta saadaan hoitajat (jotka haluaa HOITAA) ja muut työläiset.

Vierailija
27/37 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se ei TODELLAKAAN kuulu vain perheelle itselleensä!! Muitakin pitää jumalauta ajatella!!

Sinua en ajattele pätkääkään,kun suunnittelemme lapsilukua!

Vierailija
28/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iänikuiset "ei meillä, mutta siellä" on niitä pahimpia tekosyitä, mitäs se haittaa jos pikku pohjola kuolee sukupuuttoon tai vaikka tuplaa asukasmääränsä?

Asiahan on niin että näinhän kaikki ajattelevat, ympäri maailman..."Gambian akat pullauttelee paljon enemmän kun meijän..."

Itse lähestyn asiaa ruohonjuuritasolla, en lapsia hommaa, olen 34v. mies, olen leikkauttanut itseni, seurustellut saman naisen kanssa 9:ttä vuotta.

Voin vain toivoa että jos kaikki ajattelisi (ja toimisi) kuten minä vähentäisimme maapallon taakkaa hyvin nopeasti(kunnes kuolisimme sukupuuttoon - vielä parempi:)

Vierailija
29/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tänne ei saa ihmisiä tulla??? Ai niitä, jotka täälä jo on? Te vasta ahneita olette, kun ette suostu jakamaan. Ja kyllähän lähes kaikki aikuisiällä veroja maksaa, että se siitä valtion rahalla elämisestä.

Vierailija
30/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille on tulossa kohta 5 laps, ja vvoin sanoa et näin ison perheen kans elää väkisinkin aika ekologisesti.. kuluttaisimme huomattavasti enemmän jos meillä olisi vain yks laps. meillä olisi varaa matkustella, varaa kahteen autoon yms.

olen itsekkin isosta perheestä, ja olen imenyt säästäväisyyden äidinmaidosta, niinkuin varmasti moni muukin suurperheen kasvatti.

Vierailija
31/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksaa hoitaa omat lapsensa niin ok.

Vierailija
32/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelasteta säädöstelemällä lapsilukua. Ennemmin pitäisi keskittyä muihin haittoihin: lihatalouteen, liikenteen ja teollisuuden päästöihin yms. Kukin tehköön niin monta lasta kuin haluaa, kunhan elää ekologisesti mahdollisimman vähän ympäristöä kuormittaen.

Vierailija
33/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä joku rohkea tutkija uskaltaa sanoa ääneen sen tosiasian, että paras ympäristöteko on syntyvyyden säännöstely!

Niin ja olen samaa mieltä, että maapallo on tarkoitettu ihmisille, mutta eikö kuitenkin olisi mukavaa, että niille maapallolla asuville ihmisille riittäisi ruokaa kaikille (ilman tehotuotantoja), puhdasta vettä, puhdasta ilmaa, enemmän luontoa -vähemmän eroosiota, enemmän luonnonvaroja yms?

Ja harva on valmis luopumaan autoilusta, lentämisestä tai yleensäkään mistään saavutetusta edusta?

Vierailija
34/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. teidän lapsenlapsille (joita toivottavasti ei ole montaa kappaletta). Kyllä ihmisten määrä pitäisi saada laskuun, ei se ikuisesti voi kasvaakaan.

Ja sen työvoimapulan kun näkisi! Ainakin 20 v siitä on toitotettu, mutta ainakin kaikkiin niihin paikkoihin joita minä olen hakenut on aina kymmeniä hakijoita.

Enemmän tosiaan on kyse siitä, että kukaan (ehkä maahanmuuttajat) ei halua tehdä paskaduunia pienellä palkalla kun yhteiskunnan tuellakin pääsee suunnilleen samoihin tuloihin. Vanhusten pitää ruveta hoitamaan toisiaan siinä vaiheessa kun itse olen sen ikäinen.

meille on tulossa kohta 5 laps, ja vvoin sanoa et näin ison perheen kans elää väkisinkin aika ekologisesti.. kuluttaisimme huomattavasti enemmän jos meillä olisi vain yks laps. meillä olisi varaa matkustella, varaa kahteen autoon yms.

olen itsekkin isosta perheestä, ja olen imenyt säästäväisyyden äidinmaidosta, niinkuin varmasti moni muukin suurperheen kasvatti.

Vierailija
35/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoleehan ihmisiä myös.. miten paljon oikeesti ihmisten määrä on noussut vaikka 10 vuoden aikana?? tietääkö joku?

Vierailija
36/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan ala kyselemään vastaantulijoilta haittaako heitä teenkö enemmän kuin nämä kaksi lasta :)

Vierailija
37/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me elämme tämän monilapsisen perheen kanssa huomattavasti ekologisemmin kuin yksikään tuntemani yhden lapsen perhe. Tottahan toki he saattavat lisääntyä enemmän kuin naapurin yksi lapsi, mutta sekään ei ole varmaa. Naapurin yksi lapsi saattaa tehdä 10 mukulaa, mutta meillä lapset voivat päätyä syystä tai toisesta kokonaan lapsettomiksi. Se ei ole minun valintani.

Ja jos nyt oletetaankin, että minun lapseni lisääntyvät enemmän kuin naapurin yksi tenava niin kaiken logiikan mukaan naapurin tenava kasvattaa kertakäyttökulutusta kannattavia lapsia, kun meidän lapsemme lisäävät ekologisesti elävien ihmisten määrää. Tokikaan se ei ole näin suoraviivaista, ihmisillä kun on ihan omatkin aivot, mutta tajusitte pointin.

Älkää te purnatko toisten lapsiluvuista ennen kuin olette alkaneet elää mahdollisuuksien mukaan ekologisesti. Sanottaisiinko, että kuuntelen lapsilukuvikinää ihmiseltä, joka on täysin tai ainakin lähes omavarainen, viljelee maata ja kasvattaa eläimiä luomusti jne. Sitä ennen, hah hah!