Tsempatkaa mua please vähän, äiti-kollegat...
Tilanne on tämä:
Mies työmatkalla, molemmat lapset kipeinä (2 v ja 6 v) ja viime yönä toi flunssa iski täysillä myös mulle. Olo on aika hirveä, kuumetta ja nenä vuotaa kaikilla...
Pitäis lähtee kauppaan tän orkesterin kanssa, mutta ajatuskin tästä sohvalta nousemisesta saa tuskanhien pintaan...
Ja joo joo, kyllä mä jaksan kun pakko on, mutta kannustakaa nyt hei vähän jooko... :-)
Kommentit (9)
Sitten rauhallisesti liikenteeseen. Kaupat on auki kuuteen. Kyl sä jaksat!!!
ettei tarvitse kipeänä mennä? Tämä nyt ei todellakaan ole tsemppausta, mutta minua säälittävät nämä nykyajan perheet joilla ei ole mitään tukiverkkoja...itseäni ahdistaisi ajatuskin pärjäämisestä ihan yksin joka tilanteessa. Minusta on mukavaa, kun saan apua tarvittaessa ja saan auttaa muita, ja toivoisin samaa kaikille muillekin...
Paljon myös lohdutti tää mun 2 v, se tuli äsken silittämään poskea ja sanoi: "Äiti, kyllä te tiitä." :)
ap
muttei siis ole ja siksi voinkin olla ilonen.
tosin itsellä on nyt vähän vaikeeta oman terveyden (ei mikään flunssa vaan pitkäaikainen sairaus/oire) ja en meinaa keksiä enää mistä ammennan voimaa. pelkään ettei tää lopu koskaan ettei koskaan selviä mistä tää johtuu.
ole oikeesti iloinen että sulla on "vaan" flunssa. siis en sano oikeesti pahalla vaan halusin antaa perspektiiviä.
Olen pahoillani sun tilanteesta ja toivon sulle kaikkea hyvää!
ap
muttei siis ole ja siksi voinkin olla ilonen.
tosin itsellä on nyt vähän vaikeeta oman terveyden (ei mikään flunssa vaan pitkäaikainen sairaus/oire) ja en meinaa keksiä enää mistä ammennan voimaa. pelkään ettei tää lopu koskaan ettei koskaan selviä mistä tää johtuu.
ole oikeesti iloinen että sulla on "vaan" flunssa. siis en sano oikeesti pahalla vaan halusin antaa perspektiiviä.
Kyllä mulla tukiverkkoja on, mutta en mä nyt tähän "hätään" lähde ketään toiselta puolelta Stadia hälyyttämään... Mut hei, kiva saada sääliäkin osakseen! :)
Odotin itse asiassa sitä enemmän, että joku ehtii mussuttamaan että mitäs teit lapset jos et jaksa niitä hoitaa... :-))
ap
ettei tarvitse kipeänä mennä? Tämä nyt ei todellakaan ole tsemppausta, mutta minua säälittävät nämä nykyajan perheet joilla ei ole mitään tukiverkkoja...itseäni ahdistaisi ajatuskin pärjäämisestä ihan yksin joka tilanteessa. Minusta on mukavaa, kun saan apua tarvittaessa ja saan auttaa muita, ja toivoisin samaa kaikille muillekin...
Eikä esimerkiksi oksennustauti (kuten meillä). Silloin olisi jo hankalampi läteä kauppaan!
Tsemppiä!
Ja fiilis on hyvä, nyt sohvalle kaaduttuani. :)
Kiitos kaikille vielä kerran.
ap
Ruoat kaapissa ja saat kaatua sohvalle peiton kanssa. Mä tein sen -fiilis!
Ruoat kaapissa ja saat kaatua sohvalle peiton kanssa. Mä tein sen -fiilis!