Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hankkiutuisin eroon uudehkosta ryijystä?

Vierailija
04.06.2009 |

Ryijy on ISO ja n 2 vuotta vanha. Nolottaa, mutta suurimman osan aikaa se on maannut kaapissamme. Olemme astmaatikkoperhe ja ryijy kerää paljon pölyä. Eikä men nyt vaan olla mitään ryijy-ihmisiä. Mitä ihmettä sille tekisi? Haluaisin että se saisi kuitenkin arvoisensa kodin/majapaikan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kokeilla, mutta kun näyttää kauppa käyvän tosi huonosti oli hinta mikä tahansa.

Vierailija
2/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryijy toimii parvekkeella sohvan pehmukkeena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toimi astmaatikoilla, kerää todella paljon siite- ja muutakin pölyä.

Vierailija
4/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan huolia edes ilmaiseksi?

ap

Vierailija
5/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun ihmiset ei enää arvosta käsitöitä. Oma mummoni on tehnyt elämäntyönsä käsityöalalla ja on opettanut samalla meidät tyttärentyttäretkin kutoon mattoja. Ryijyjä mummo on tehnyt kaikille lapsille ja lapsenlapsilleen ja meikäläiselle kyllä kelpaa, jos sellaisen vaivan näkee.

Olen huomannut kans, että ihymiset ei arvosta enää käsitöitä ja ei ole valmiita maksaan ryijyistä mitään, mutta kyllä mä maksaisin 300-500 euroa, jos olisi hyvätasoisesti tehty.

Aino

Vierailija
6/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mummoni oli ompelija joten osaan arvostaa käsityötä. Tämänkin ryijyn tekijän tunnen ja on ihan ammatti-ihminen. Siksikin toivoisin että ryijy saisi arvoisensa kodin. Ihan oikeasti vaikka lahjoittaisin (ottaisikohan joku vanhainkoti muuten vastaan?) jos joku todella pitäisi ryijystä ja pitäisi siitä huolta. Musta ei ole kiva säilyttää sitä meidän kaapissa.

Vierailija
7/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tolle edeltävälle, joka käskee polttaa ryijyn! Ei sitä saa polttaa! Joku on tehnyt sen eteen töitä viikkoja tai ehkä useamman kuukauden.

Mulla on kotona neljä ryijyä ja kolme niistä olen pelastanut juuri sellaisten torveloiden käsistä, jotka ei osaa kädentaitoja arvostaa.

Vierailija
8/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, ne on todella kauniita. Annahan tulla millainen on, saatan vaikka kiinnostua!

Vierailija
9/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosiaan meidän kaapissa... Kääk, en muista yhtään (paitsi että siinä oli ainakin keltaista), mutta jos uskallat antaa yhteystietosi niin kaivan sen viikonloppuna esiin ja lähetän sulle vaikka valokuvan.

ap

Vierailija
10/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sille varmasti ostaja löytyy, ihan huutonetin kauttakin. Vaatii varmaan useamman yrityksen ennen kuin tärppää.

Oon itsekin kutonut ryijyjä joten tiedän kyllä mikä vääntäminen sellaisessa on...

T.8

Tää on tolle edeltävälle, joka käskee polttaa ryijyn! Ei sitä saa polttaa! Joku on tehnyt sen eteen töitä viikkoja tai ehkä useamman kuukauden.

Mulla on kotona neljä ryijyä ja kolme niistä olen pelastanut juuri sellaisten torveloiden käsistä, jotka ei osaa kädentaitoja arvostaa.

Vierailija
11/11 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teetä sille pleksistä vitriini... Puukehys, vaneri vaikka taustaksi ja päälle pleksiä. Kehykseen sen verran syvyyttä, että ei litistä ryijyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme