Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tottuuko paperitehtaan hajuun ikinä?

Vierailija
04.06.2009 |

Meidän perheellä on edessä mutto työn perässä kaupunkiin, jossa on paperitehdas. Kätevintä tosiaan olisi muuttaa ihan siihen kaupunkiin eikä minnekään lähisyrjäkulmille. Mutta tuo haju mietityttää! Näin tottumattomalle se on aivan kamala.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita koulunlakkauttamisia on kyllä aivan joka kunnassa tihenevällä vauhdilla. Juuri täällä nykyisessäkin kotikunnassamme päätettiin taas sulkea 3 alakoulua. Ikävää kyllä, ja valitettavasti koskee perhettämme myös mun töideni osalta.

Mutta miehen työt ovat meitä sinne Äänekoskelle ajamassa ja lähikunnat tuntuvat vielä hankalammilta vaihtoehdoilta.

Onko Pukkila (vai mikä se tehtaiden lähistöllä oleva alue nyt olikaan nimeltään?) pahin hajuiltaan tai muuten tympeää seutua?

Terkuin, vastauksista kiitollinen AP

Vierailija
22/23 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei siihen sellun hajuun totu. Aina se haisee aluksi yhtä pahalle. Hajuaisti on ihmisen aisteista se, joka adaptoituu nopeimmin uuteen tilanteeseen: ensin epämiellyttävä haju haisee todella pahalle, mutta sitten aika pian tottuu. Haju kuitenkin haittaa, kun vaikkapa menee sisältä ulos ja siellä haisee. Sitten vähän aikaan nirpistelee nenäänsä ja tottuu. Imatrallakaan ei enää taida haista kuin pikkuinen murto-osa siitä, mitä se haju oli joskus 70- tai 80-luvuilla. Suodattimet ovat kehittyneet aika hyviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä totuin

ei meidän kulmilla paljon haissutkaan mutta ei mun nokkaan tuntunut mitään silloinkaan kun vieraat nyrpisteli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi