Suosittele kännykkää! Vaatimuksena kamera, muistikorttipaikka
saa ladattua biisejä, ei niinkään soitettavaksi vaan soittoääneksi.
Kuvia mahtuu jonkun verran.
Mikä malli ja merkki?
Kommentit (13)
saa soittoääneksi ja muutenkin biisejä
tykkään kovasti
jossa 3,2 pikselin kamera. Kun oltiin Thaimaassa, niin oli kätevää, kun ei tarvinnut välttämättä itse mitään mukaan, kun miehellä rahapussi ja kännykkä - kamera. Ihan hyviä kuvia tuli, ihan kameran tasoisia, kun paperikuviksi teetettiin.
tulee erittäin hyviä kuvia ja hyvä on soitinkin.
on myös tuo Nokian N73, sillä ottaa ihan kelvollisia kuvia valoisassa, pimeässä kuvat ovat suttuisia. Musiikkia on helppo siirtää ja laittaa soittoääneksi, muutkin toiminnot helppoja eikä ole pahemmin valittamista. Ainut huono puoli on koko, ei mahdu housun taskuun(miehillä varmaan mahtuu) eikä aina viitsisi ottaa käsilaukkua pelkän kännykän takia mukaan
5 megapikselin kamera ja tosi helppokäyttöinen!
N73 mielummin kannattaa ostaa N95 tai uudempi, muistaakseni N95 on optinen zoomi (digitaalisella ei tee mitään, voit yhtä hyvin suurentaa kuvat koneella...)
minkähän hintaluokan puhelinta etsit? mitä muuta haluat puhelimeoltasi, esim windows mobile?
Nokian 6220 classic puhelimen.
Tässä on 5 mega pixelin kamera led salamalla. (kirkas kuva tulee vaikka pilkkopimeässä).
1gb muistikortti tuli mukaan joten mahtuu mukavasti musiikkia ja kuvia.
MIehellä on N95 ja sillä ei saa tarkkoja kuvia esim. autossa jossa vähän tärisee, tällä mun puhelimella onnistuu sekin.
Itselleni oli tärkeintä kamera, koska kamera ei kuitenkaano ole ikinä mukana kun sitä tarvitsisi. Puhelin taas kulkee aina mukana.
Hintaa tällä puhelimella oli 98e kun otti dna.n liittymän 2 vuodeksi. En tiedä mikä puhelimen normaali hinta on. Tuskin paljon kovempi.
Nokia 3120 classic. Täyttää vaatimuksesi, mutta koska ei symbian-puhelin, siihen ei voi ladata juurikaan ohjelmia (paitsi java-kököjä). Itselleni on riittänyt. On edullinen.
Eikö kellään ole Sony Ericssonia?
"Muisti täynnä, sulje sovelluksia!"
"Muisti täynnä, sulje sovelluksia!"
Ja olen ollut tyytyväinen. Kamera on helppo "avata", luukku auki takaa ja heti käytössä. Joissakin puhelimissa kun sen joutuu valitsemaan sieltä näppäimistä eikä ole ehkä niin nopeaa. Ehkä tosiaan hieman iso, mutta kyllä mun taskuun mahtuu, jos nyt ei laukkua ole mukana.
Puhelimessa kamera on turhista turhin ja kuvan laatu niin paska, ettei kannata.