Onks muita onnettomia joiden ukko hukassa...?
Piruvie kun ärsyttää ...äijä on jossain terassikiertueella ja minä muksujen kaa kotona. Blaaahhhhhhhhhhh
Kommentit (7)
Laita se ukkos ruotuun ja sano että pitää ilmottaa missä menee ja millon tulee niin ei tarvi surkutella ja miettiä. Ei tule kuulloonkaan että minun mies menisi miten tahtoo eikä ilmoittelisi missä on ja milloin tulee!
Mutta kuitenkin koeta jaksaa ja yritä keksiä jotain kivaa lapsille ja itsellesi.
ole hukassa... mutta kaupungilla kuitenkin.
Tosin itse sanoin, että jos haluaa lähteä, niin voi lähteä, kun itse olen raskaana ja niin väsynyt, että sammun varmaan esikoisen kanssa samalla kun tuossa kohta menee nukkumaan.
Hän siivosi ennen lähtöään, jotta meilläkin olisi mahdollisimman mukavat oltavat täällä. (Viimeksi viikko sitten oli täällä siivottu).
Me vietettiin vappua oikeastaan jo päivällä, lapsella oli pk:ssa naamiaiset ja sit käytiin vapputorilla ostamassa kaikkia kivoja juttuja koko perhe yhdessä.
Ymmärrän että kurjaa, kun sinun miehesi ei ole tehnyt ratkaisuaan yhdessä. Mullakin olisi tosi paha mieli, kun jo nyt tuntuu vähän yksinäiseltä. Jotenkin sitä on alitajuisesti sellainen olo, että tällaisina päivinä pitäisi olla yhdessä. Mutta kuten sanottua, meillä ei oltaisi yhdessä kuitenkaan kun minä nukun.
Tiedän et se on kaupungilla dokaamassa. Ei mun oo tarvis tarkalleen tietää että missä baarissa. En kyllä tosiaan tiedä koska tulee, luultavasti joskus aamuyöstä.
Vituttaa vaan se, että yleensä tarvii lähteä vappuna itekseen lärväileen.
-ap
tuollaista peliä yhtään. Perhe on meidän yhteinen yritys eikä siitä livetä "poikamieheksi" tosta vaan.
Mutta se vaikuttaa tosi levottomalta, joten baari varmaan kutsuu. Ja kun se sen aloittaa, niin voi olla, että sunnuntaina kuuluu siitä jotakin seuraavan kerran. Yleensä se ei vastaa puhelimeen eikä tekstareihin, kun sillä on meno päällä. Mun on pakko katsoa sitä, koska mä en pärjäisi taloudellisesti ilman sen tuloja. Olen kyllä töissä, mutta palkka on niin pieni, etten perhettä sillä elättäisi.
puoli ysiltä, et on just tulossa. Eipä näy vielä. Korkkasin kuoharin pahimpaan vitutukseen.
Onko teillä jotain herkkuja? Tai käykää hakeen, ja vaikka joku koko perheen leffa, ja vietätte mukavan illan lasten kanssa ja aamulla lähdette pirteinä vapputorille.