Lounaasi
Kommentit (27)
riisiä, currykastiketta, broileripyöryköitä ja perunasalaattia. Hirvee einespläjäys!
Mutta syönpä sentään edes tupperin kiposta! :)
ruskea kastike ja paistettuja porkkanoita.
itse syön raparperikiisseliä ja omenaa
LAsten toive... Itse syön ehkä vähän sitä ja salaattia, tai sit teen pelkästää tonnikalasalaatin.
Aina ja ikuisesti ;) Ei tarvi miettiä...
riisiä, currykastiketta, broileripyöryköitä ja perunasalaattia. Hirvee einespläjäys!
Mutta syönpä sentään edes tupperin kiposta! :)
ihmiset oikeasti syö kunnollisia lounaita.
Olen ollut nyt äitiyslomalla / hoitovapaalla kohta kaksi vuotta ja koskaan en syö lounasta.
Eli vastauksena: kaksi isoa kuppia kahvia.
Miten ihmeessä voi jaksaa jotain pelkällä kahvilla? Sitä paitsi se on hirvittävän epäterveellistä!!!
T. se tölkkilihapulla
Lapsille teen aina lounaan, mutta itselleni se on aivan turha ateria. Ei ole nälkä tähän aikaan päivästä, syön aina vain aamiaisen ja päivällisen yhdessä muun perheen kanssa. Ne pakolliset lounaspalaverit asiakkaiden kanssa on yhtä tuskaa.
aiemmin en voinut ymmärtää miten joku syö aamupalaa mutta nykyään on ite pakko syödä ainakin aamupala ja lounas. loppupäivä menee sitten vähän vähemmällä ravinnollakin.
Eli lounaaksi nyt: riisikasvistonnikalamössöä ja pari palaa leipää
Päivälliseksi (klo 18-19 maissa): kanasalaattia (kanaa, salaattia, tomaattia, kurkkua, manteleita)
söin vasta aamupalan klo 10, iltapäivällä ajattelimme lähteä kaupungille syömään esikoisen syntymäpäivän kunniaksi.
Eli taidan juoda kahvit lounaaksi tuossa kahden aikaan.
Lapselle laitan kai perunaa, porkkanaa ja maalaishyytelö. Itse syön varmaan jonkun munakkaan ja salaattia.
Dieetti täälläkin.
lämpimän aterian klo 16-18..leipää sitte jos nälättää...lapsi syö kaksi lämmintä ateriaa..
oli jauheliha-makaronia. Siis melkein laatikkoa, mutta ilman munamaitoa ja uunia... Uppoo meidän lapsiin paremmin.
sinisessä pussissa olevaa pähkinämysliä kevytmaidolla. Oliko tuo nyt sitten lounas, aamupalaa en syönyt. Ja lipittänyt cokislightia.
jauhelihakastiketta. Päivälliseksi varmaankin salaattia ja täytetty kananfile. Treenin päälle sitten vielä palautusjuoma ja iltapalaksi pari kananmunaa. Nam
Aina ja ikuisesti ;) Ei tarvi miettiä...