Jari Sarasvuo ja Virpi Kuitunen viihtyvät yhdessä
Virpi viihtyy varattujen miesten kanssa, oli se italialainen hiihtäjä ja nyt Sarasvuo joka on avoliitossa ollut pitkään ja kahden lapsen isä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1694050
Lehti: Jari Sarasvuo ja Virpi Kuitunen viihtyvät yhdessä
04.06.2009 09:31, päivitetty 04.06. 09:42
Jari Sarasvuo ja Virpi Kuitunen viihtyvät yhdessä, kertoo uusin 7 päivää -lehti.
Seiskan haastatteleman lähipiirin ihmisen mukaan Jari ja Virpi viettävät aikaa Kuitusen kämpillä Espoon Nuuksiossa ja Sarasvuon mökillä Pikku Pukkisaaressa. Lähteen mukaan Jarin avovaimo Nina Rosqvist on hyvin tietoinen miehensä uudesta ystävästä.
Rosqvist ei kommentoi asiaa Seiskalle.
Trainers' Housen toimitusjohtaja Sarasvuo ja hiihtäjä Virpi Kuitunen bongattin muun muassa viime sunnuntaina yhteisellä veneretkellä Espoossa.
IS
Kommentit (44)
Sä et tiedä paskaakaan, kuhan kirjottelet..
Ja sata varmasti niistäkin reissuista ois otsikot revitty..
Ja miten niin on sika..??? Perustele.. Jos sulla kert on faktatietoa, ni ei muuta ku avaudu nyt ihmeessä..
ettei kukaan rehellinen ja empaattinen ihminen halua olla osallisena pettämiskuvioissa, vaikka itse olisikin vapaa.
voi voi vähä fyffee ja kaikki asiat pitäisi oll ok??????????????????
Oli rahaa tai ei, ei ainakaan mun maailmassa ole suotavaa pettää kumppaniaan..
sitä et mitä ihmeellistä tässä asiassa on? Kuka tuntee nää ihmiset ja niiden parisuhteen? Mut samaa mieltä oon sun kanssa
Ja mitä helv. tuokin tarkoittaa, että Sarasvuon avovaimo tietää miehensä ystävästä? Onko niillä siis joku avoin liitto vai?
Vaikeaa luokitella avoimeksi liitoksi silloin, kun avovaimo heittänyt miehen ulos jo kuukausi sitten. On aina miellyttävää huomata, kuinka nämä kansamme laatulehdet ja keskustelupalstojemme Suuret Lupaukset tietävät tarinan paremmin kuin asianomaiset itse.
KOROSTAN tämä on vasta epäily.KOROSTAN sanaa epäily.
Hirveetä draamaa vedetään jostain Sarasvuosta ja Kuitusesta. Niiden suhde on mikä on, mutta se tässä kyllä käy ilmi, että jos ihminen on avo- tai avioliitossa hän ei saa harrastaa tai esiintyä julkisilla paikoilla vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa. Pitääkö sitä puolisoa aina vetää perässään, jos haluaa tavata tuttunsa?
itse asianosainen? Jarskan avokki?
Ja mitä helv. tuokin tarkoittaa, että Sarasvuon avovaimo tietää miehensä ystävästä? Onko niillä siis joku avoin liitto vai?
Vaikeaa luokitella avoimeksi liitoksi silloin, kun avovaimo heittänyt miehen ulos jo kuukausi sitten. On aina miellyttävää huomata, kuinka nämä kansamme laatulehdet ja keskustelupalstojemme Suuret Lupaukset tietävät tarinan paremmin kuin asianomaiset itse.
Miten nainen voi olla se sika, avioliiton tai avoliiton rikkoja????
Varattu mieshän se liittonsa rikkoo.
Virpi vaan retkahtaa vääriin miehiin, mut kyl varattu mies tietää olevansa varattu, kun aloittaa suhteen.
ei siinä mitään jos kaikki asianosaiset ovat tietoisia siitä mitä tapahtuu.
Eikös muuten Kuitusen oma avioliitto päättynyt vähän ikävästi, miehenhän huhuttiin tapailevan Ruususta ja vieneen hänet heidän kotiinsakin silloin kun vielä olivat naimisissa Virpin kanssa.
Oisko Jari älähtänyt ja uhannut oikeusjutulla?
Joo, näinköhän Jartza olis asiasta älähtänyt, koska vielä aamupäivällä ko. uutinen oli maikkarin viihde sivuilla, ja nyt se on poissa, joutuukohan Iltalehti vetämään jo painetun lehtensä pois, kun siinä on juttua asiasta.; D
Yhdessä bongatuksi tuleminen on aika kaukana siksisuhteesta!
Ja Kuitunen ei koskaan ole ollut naimisissa.
Jutussa mainittiin että Jarin avovaimo on tietoinen asiasta ja netistäluin että Jari olisi jo muuttanut pois yhteisestä kodista. Virpi taas on ollut avoliitossa ja kihloissa, ero tuli Ruusus-kohun aikaan.
Kuka näiden juttujen todenperäisyydestä tietää, aika usein ne "ilkeä huhut" kuitenkin pitävät paikkansa...
jarin on nähty lähtevän aamu-9:ltä renkaat vinkuen Virpin talolta, joten eiköhän tuo jo kerro kaiken tarvittavan....
Mäkin olen pitänyt Jaria yhtenä harvoista "kilteistä" perheenisistä, mutta tää osoittaa sen, että joka ikinen mies pettää jossain vaiheessa kumppaniaan, ennemmin tai myöhemmin, ja ainakin silloin kun tilaisuus tarjoutuu.
jarin on nähty lähtevän aamu-9:ltä renkaat vinkuen Virpin talolta, joten eiköhän tuo jo kerro kaiken tarvittavan.... Mäkin olen pitänyt Jaria yhtenä harvoista "kilteistä" perheenisistä, mutta tää osoittaa sen, että joka ikinen mies pettää jossain vaiheessa kumppaniaan, ennemmin tai myöhemmin, ja ainakin silloin kun tilaisuus tarjoutuu.
Ei sillä mun mielestä mitään rehellistä ja rehtiä imagoa ole ollut...sulla taas näyttää olevan ongelmia ihmisten analysoinnissa, usko pois vaan, on olemassa ihan oikeasti niitä rehellisiä miehiä. Kaikki ei petä, mutta sun ihmissilmä ja -tuntemus näyttää pettävän pahasti.
"rehellinen" ja "kiltti" perheenisä, mutta mulla ei ole mitään harhakuvitelmia, etteikö sekin 15 yhteisen vuoden jälkeen vois hairahtua, jos aika ja paikka ja nainen on just sillä hetkellä sopivat.
Olin vuosia sinkku ja pyöritin useaa miestä samaan aikaan, miehiä olen tuntenut satoja, olen duunissa erittäin "seksikkäällä alalla" missä kymmeniä hyvännäköisiä miehiä ja naisia, olen sivusta seurannut ystäväpiirin pariskuntia...
Ja ikävä kyllä, niin se vaan on, että niin kauan kun nainen on asiallinen eikä millään tavalla "ylitä" rajaa, niin mies hillitsee itsensä, mutta annappas sille pikkusen siimaa, niin se kilteinkin perheenisä on valmis ihan mihin vaan...Puhumattakaan sitten, kun nainen on todella päättänyt vampata jonkun, niin miestä viedään kuin pässiä narussa...
Kieltämättä olen tullut kyyniseksi, mutta niin paljon olen nähnyt, ja AINA kun olen ajatellut, että no nyt vihdoin löytyi se yksi tuhannesta, joka on uskollinen jne. vaimolleen, niin AINA se on osoittautunut vääräksi päätelmäksi.
Kai se on joku miehiin rakennettu geneettinen ominaisuus, että ne ei kertakaikkiaan pysty olemaan yksiavioisia.
"rehellinen" ja "kiltti" perheenisä, mutta mulla ei ole mitään harhakuvitelmia, etteikö sekin 15 yhteisen vuoden jälkeen vois hairahtua, jos aika ja paikka ja nainen on just sillä hetkellä sopivat. Olin vuosia sinkku ja pyöritin useaa miestä samaan aikaan, miehiä olen tuntenut satoja, olen duunissa erittäin "seksikkäällä alalla" missä kymmeniä hyvännäköisiä miehiä ja naisia, olen sivusta seurannut ystäväpiirin pariskuntia... Ja ikävä kyllä, niin se vaan on, että niin kauan kun nainen on asiallinen eikä millään tavalla "ylitä" rajaa, niin mies hillitsee itsensä, mutta annappas sille pikkusen siimaa, niin se kilteinkin perheenisä on valmis ihan mihin vaan...Puhumattakaan sitten, kun nainen on todella päättänyt vampata jonkun, niin miestä viedään kuin pässiä narussa... Kieltämättä olen tullut kyyniseksi, mutta niin paljon olen nähnyt, ja AINA kun olen ajatellut, että no nyt vihdoin löytyi se yksi tuhannesta, joka on uskollinen jne. vaimolleen, niin AINA se on osoittautunut vääräksi päätelmäksi. Kai se on joku miehiin rakennettu geneettinen ominaisuus, että ne ei kertakaikkiaan pysty olemaan yksiavioisia.
Ja ihmistuntemuksesi on huono. Tottakai minäkin tunnen tietynlaisia naisia ja "kilttejä" perheenisiä, joiden peliä on mielenkiintoista seurata työpaikoilla...mutta usko pois vaan, on olemassa miehiä, jotka eivät petä. Mun tuttavapiiriin ei ole osunut yhtäkään pettävää miestä, muutama pettävä nainen kylläkin.
Näin on. Minun meriittini tuskin kuuluvat tähän keskusteluun. Kilpaurheilijana tai muuten. Sitä paitsi, J. Räsänenkään tuskin hiihteli puhtaana, eikös siitäkin epäilyksiä ollut. Virpi kuitenkin on selvää pässinlihaa, siitä et pääse mihinkään!!!