FACEBOOK-apua! :) tietäjät, huom!
mistä johtuu, että kommentista tykkääjiä näkyy olevan 3 mutta kun sitä kohtaa painaa nähdäkseen, ketä ne 3 ova, ei näy kuin kahden tykkääjän nimet. Kyseessä siis ystäväni profiili... Mistä se kolmas näkymätön tykkääjä johtuu? :p
Kommentit (6)
ja painan "share", näkyykö se vain mun seinällä vai myös ystävieni seinällä?
Miten kirjoitan ja luen yksityisviestin, sellaisen, jota kukaan muu ei voi lukea?
KIIIITOS!!!
tai yläpalkin mailia niin ei näy muille kuin sille kelle kirjoitit.
ei ne tykkääjät oo todellisia vaan mainoskikka, kuten sekin äo juttu. että ystäväsi äo on 115 jne ja tee itse testi ja kato oma äo.si
ei ne ole oikeita tuloksia, kuten ei nuo tykkäämisetkään...
siis jos kirjoitat statukseesi esim. "Pirkko syö nyt suklaata", siitä voi tykätä painamalla sitä tykkäämisnappulaa, ja silloin siihen statuksen alapuolelle tulee "Sirkka-Liisa tykkää tilastasi".
eri juttu on sitten noin mainokset, tyyliin "Sinulla on " uusi ihastus Vandaalla".
suosittelen muuten adblockin käyttöä facebookissakin. siivoaa nuo rasittavat mainokset pois aika hyvin.
se jonka tykkääminen ei näy, on asettanut itselleen profiilin, jolloin hänen kirjoituksiaan näkee vain ja ainoastaan hänen omat ystävänsä, näin esim. mulla itellä
saa itsesensä sellaiseen modeen ettei sun nimeä tule edes haulla, ehkä se on sellainen? Tai sitten siinä on vaan joku hetkellinen häiriö?