Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: minkä perättömän juorun kohteeksi olet joutunut?

Vierailija
03.06.2009 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen taitaa jotkut luulla, että sain isot summat osituksessa, joilla nyt rahoitan elämääni. Kas kun eihän yh voi olla varakas.

Mieheltä en erossa saanut senttiäkään, tosin ei hän minultakaan (=kaikenkattava avioehto).

Vierailija
2/21 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat kaksi on kuitenkin tänne maaseutukaupunkiin muuton jälkeen, kun meistä / minusta tetiin lastensuojeluilmoitus, jossa väitettiin minun vahingoittavan lapsiani ja olevan psykoottinen

(neuvolan lääkäri kyllä kirjoitti sitten viralliseen lääkärinlausunto-osioonsa selkeästi, että ei ole psykoottinen jne.. mutta ls-ilmoitukseen kirjasi toisin)

Toisessa lastens.ilmoituksesa pari vuotta myöhemmin nimetön henkilö soitti neuvolaan ja yhdessä terv.hoitajan tekivät ilmoituksen, jonka mukaan olen uupunut, yksinäinen ja väsynyt lapsiini ja nakkaan lapseni kotona seinään.

Mainittakoon että ilmoituksen tekijän kanssa en ollut puhunut / jutellut yhtään mitään ja terkan kanssa olin ollut tekemisissä viimeksi silloin kun tuon edell. ilmoituksen pari vuotta sitten laittoivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä päätellen, että eräskin ennen niin ystävällinen ihminen muuttui kuin taikaiskusta - kaveerattuaan erään tuntemani, minua vihaavan sekopäisen naisen kanssa - sellaiseksi, että hädin tuskin tervehti, ja selvästi vältteli minua. Nykyään on jo palautunut entiselleen.

Oikeastaan ei voi kuin nauraa ihmisten herkkäuskoisuudelle, ja erityisesti sille, että joku voi olla niin sairaalloisen kiinnostunut toisesta (esim. minusta tässä tapauksessa), että alkaa keksiä hänestä jotain valheita vain saadakseen em. kuvattua aikaan. Voi hellanlettas sentään :D.

Onhan se tavallaan myös imartelevaakin.

Vierailija
4/21 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauppaan itseäni kadun kulmassa.

olen narkkari

Vierailija
5/21 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalea nainen oli miehspuolinen pitkätukka työkaveri...jonka kanssa tulivat meille - olin paikalla

Vierailija
6/21 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli työpaikan bileet je olin jutellut miespuolisen työkaverin kanssa, niin hänen vaimonsa (joka oli siis myös työkaveri)oli päätellyt että minä yritin vikitellä hänen miestänsä. Oli kuulemma ulkona antanu miehelle oikeen avokämmenestä. Itse kuulin tapahtuneesta vasta myöhemmin :)

Mutta ei voinut kuin nauraa tapahtuneelle, oon mie kelevoton kun menen tuollai jutteleen hänen miehelleen :))

Vierailija
7/21 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena kihloihin niin se oli silloisen anopin mielestä siksi, että olin raskaana. Jota en siis todellakaan ollut eikä se koskaan mulle tuosta puhunut. Kuitenkin koko kylä kuvitteli minun olevan :D

Vierailija
8/21 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulin myyväni huumeita

Vierailija
9/21 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

levittää kaikenmoista sontaa lähipiirissä ja vähän muuallakin. Olen kuulemma manipuloinut miestäni ja hankkiuduin raskaaksi.

Vierailija
10/21 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin päivisin meillä kävi vieras mies kun oma mieheni oli töissä...tämä oli pitänyt ihan miehelleni käydä ketomassa. Kyseinen vieras mies oli isäni,eli lasten pappa joka usein kävi moikkaamassa kun on eläkkeellä :D

Vierailija
11/21 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatananpalvonta lienee yleisin. Juoruiltu on sossun varassa elämisestä, miehen kuppaamisesta, huumeista, lapsen pahoinpitelystä ja alkoholismista.

Suurin osa juoruista on perusteltu ulkonäölläni ja musiikkimaullani.

Vierailija
12/21 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on sanottu, että olen pillunjakelija. Mitä uskomattomampia huorajuoruja ollut liikkeellä. Ja sitten kun nä juorut vielä seuraa mua kaupungista kaupunkiin ja niitten sepittäjät ei siis tunne toisiaan.

En voi ymmärtää, mistä johtuu. En pukeudu lutkahtavasti, en meikkaa vahvasti. Olen hiljainen, ujo, pieni nainen joka tuskin edes uskaltaa miehille puhua.

Vierailija
13/21 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mun ja mieheni kauan odottama lapsi oli kuollut heti vauvana. Todellisuudessa en koskaan ollut edes ollutkaan raskaana.

Vierailija
14/21 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveän vaikea sanoa kuinka monen perättömän juorun kohteeksi olen joutunut, kun äitini on varmasti keksinyt omasta päästään juoruja lie kuinka monia viimeisen kolmen vuoden ajalta.

Ja tämä juuri yksi niistä monista syistä miksi en ole vanhempiini yhteydessä.

Vierailija
15/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon löytänyt uuden miehen ja muuttanut toiselle puolen maata.

Vierailija
16/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin kuulemma pannut työkaveria jonka kanssa en tainnut ikinä muuta kuin moikata.

Vierailija
17/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kasvatan kukkapurkissani huumeita :D

Just joo :D :D :D

Vierailija
18/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koiria kännissä joka päivä, väärensin kirjanpitoa/palkkakortteja/tutkimustuloksia, varastan, valehtelen... uuh, onhan näitä. Kiitos anopin.

Vierailija
19/21 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi vuoden verran kaikille halukkaille että ex mieheni ei ole kahden nuorimman lapsemme isä. Ex miehen sisko kertoi jutun minulle kun ex anoppi oli kuolemaisillaan, omatunto oli alkanut kolkuttamaan. Anoppi oli niin huonossa kunnossa etten ottanut asiaa enää hänen kanssaan puheeksi mutta epäilen hänellekin kerrotun asiasta koska ei käynyt meillä viimeisen vuoden aikana juurikaan vaikka asuimme samassa pihapiirissä.

Tämä asia oli yksi osasyy eroomme, mieheni ei ollut mielestäni tarpeeksi selkeästi puolellani ja loukkaannuin asiasta ikiajoiksi. Miehen veljen vaimo on psykopaatti ja jatkanut ihmissuhdesotkujan järjestämistä minun lähtöni jälkeenkin, osa ex miehen sisaruksista on katunut jälkeenpäin juoruiluaan ja pyydellyt anteeksi silloista käytöstään. Ex miehen veljen vaimo vihasi minua koskapa ymmärsi etttä minä näin hänen lävitseen jo melko aikaisessa vaiheessa.

Vierailija
20/21 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee tuttu juoru kaikille naisille, jotka jossain elämänvaiheessa ovat eläneet pitkään ilman miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän