Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää jotain äidin burn outia vai mitä?

Vierailija
03.06.2009 |

Olin lasten kanssa 5 vuotta kotona. Nyt olen kuukausi sitten palannut töihin ja lapset (5v, 4v ja 3v) ovat päiväkodissa.

Uuteen totuttelu on alkanut hyvin, lapset viihtyvät hyvin hoidossa ja reippaasti jäävät, ovat saaneet helposti kavereita jne.

Minullakin on työt lähteneet rullaamaan kivasti pitkään kotona olon jälkeen, vaikka kovasti jännitin ja pelkäsin etten enää mitään osaa. Itseasiassa viihdyn töissä jopa liian hyvin. En tajua miten olen kestänyt vuosia kotona, kun nyt tuntuu etten halua tulla kotiin kaiken sotkun keskelle, en jaksa lapsia yhtään. Todella hermoja kiristää muutaman tunnin päivässä kestää omia lapsiaan!

Mistä ihmeestä on kyse?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huomannut että on myös elämää kodin ulkopuolella...

Vierailija
2/4 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös kotona pitkään, meillä on kolme lasta. Nykyään lapsilla (tai siis alle kouluikäisillä lapsillani) on aina perjantai vapaa ja siinäkin on joskus mulle liikaa kestämistä!! En tiedä mistä se johtuu sitten. Onko se sitä että sitä huomaa miten ihanaa on kun saa olla töissä "rauhassa" omissa ajatuksissa vai mitä se on? Ettei sitten enää sopeudukaan yhtään lasten kanssa olemiseen? Myös illat jos joskus joudun olemaan yksin niin tuntuvat pitkiltä ja kiduttavilta.... Silti joskus menee hyvinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän tuossa vaiheessa.

Ja minulla ainakin se vuosien väsymys purkautui juuri tuossa vaiheessa - kun kaikki oli viimein järjestyksessä ja elämä helpotti.

Vierailija
4/4 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lapsia kotona oli vaan 1 kpl ja kotonaolovuosia 2. Onneksi tämä vaihe jossain vaiheessa meni ohi, mutta kyllä sitä useamman kuukauden kesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi