Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aikeissa jättää 2kk vauva päiväksi hoitoon...

Vierailija
03.06.2009 |

siis aamusta iltaan. kauhee huono äiti fiilis jo valmiiks.

Imetän, pitäis pumppailla maidot valmiiksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pakollinen meno, jätä väliin. Kertaluonteisena tuossa ei ole mitään pahaa.

Vierailija
2/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meno. vaan kahden keskistä aikaa miehen kanssa.

mies kovasti siihen painostaa...

ite en raaskis vauvaa vielä jättää niin moneksi tunniksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää syömässä tai leffassa, niin on paljon inhimillisempää vauvalle (ja tisseillesi). Ehditte saada pidempää kahdenkeskistä aikaa myöhemminkin.

Vierailija
4/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kokemuksesta, että ei kannata väkisin lähteä viettämään miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa, jos lapsen jättäminen toisen hoitoon tuntuu pahalta. Menee melkolailla ilo koko touhusta, kun koko ajan miettii, miten lapsi pärjää ja oliko muka pakko jättää.

Järjestäkää joku tunniksi tai kahdeksi lapsen kanssa ja käykää syömässä kahdestaan. Sen pitäisi riittää miehelle kyllä ja sinullekaan ei sitten tulisi niin kamala hätä lapsen vuoksi.

Huono äiti et missään nimessä ole vaikka lähtisitkin. Parisuhteen huoltaminen kuuluu äidin tehtäviin siinä missä lapsestakin huolehtiminen. Terve ja onnellinen parisuhde on lapselle kaikista paras kasvualusta.

Mutta älä kuitenkaan anna miehen päättää puolestasi :)

Vierailija
5/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itellä ajatukset on koko ajan noin pienessä vauvassa etten suostuisi paria kolmea tuntia pitemmäksi ajaksi jättämään. Kai se on joku hormoonien tekemä jippo etten voi oikein muuta ajatellakaan :)

Käykää vaikka tosiaan vain jossain kahdestaan syömässä ja leffassa. Lapsen mentyä pitemmille unille voi viettää romanttista iltaa ihan kotosallakin. Näin me tehtiin miehen kanssa ja kumpikin oli tyytyväisiä.

Vierailija
6/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva olla pumppailemassa maitoa parin tunnin välein ja kulkea rinnat pullottaen. Lisäksi ikävä vauvaan on kova jos on noin pienestä paria tuntia pitempään erossa.

Miksi ette vaikka käy elokuvissa tai yhdessä syömässä ravintolassa? Siihen ei aikaa tärväydy kuin se pari tuntia korkeintaan ja sen kestää olla vauvasta erossa.

Sano miehellesi että et halua olla vauvasta koko päivää erossa ja piste.

Vierailija
7/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle siitä tuskin harmia koituu, nukkuuhan se vielä paljon päiväuniakin.. mutta ihan sun itsesi takia. Et taida pystyä nauttimaan päivästä?

Mua kans syytettiin ja syytetään edelleen, kun olen niin kiinni vauvassa.. (nyt 7kk) Itse en näe tässä mitään ongelmaa. Käyn silloin tällöin yksin kuntosalilla ja se riittää mulle.

Vierailija
8/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä sinne on kyllä mentävä. Mutta mun mielestä voitais viedä esikoinen mummolaan ja ottaa vauva mukaan.

iltasin aina yrittää mua saada jonnekki kanssaan, mutta en halua vauvaa ilta itkujen aikaan jättää muille.

olen sanonu että aamupäivästä pitkien unien aikaan(noin 3h) kyllä voin lähteä jonnekkin, esim niin että joku (mummo) vielä antaa yhden syötön pullosta. Tietenki siis viikonloppuna, arkena mies töissä

Miehellä vaaan tuntuu olevan nyt ihan älytön tarve saada musta osa itselleenkin. Meillä kaksi pientä ja oon ollu viimiset pari vuotta raskaana tai imettäny. parisuhde on melkosessa kriisissä...

Silti ajatus koko päivän poissa olosta tuntuu pahalle. Mutta vähän jo lupasin, mummo olisi suostuvainen lapset ottamaan ja tuntuu pahalle myös perua ja sanoa että mentäisiinkin autolla ja otettais vauva matkaan mukaan.

Se on totta että vaikka vauva pärjäisi niin minä en välttämättä pärjää.

Niin ja tosiaan, tissithän siinä räjähtää... Enpä tullu ajatelleeksi tuota.

ap

Vierailija
9/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mies on sellainen jässikkä, ettei liikoja kahdenkeskistä aikaa kaipaa. Hänelle todellakin riittää illat kahdestaan ja joskus harvoin jokin pidempi preikki perheestä. Mutta ei kyllä koskaan lähtisi edes ehdottomaan minun erottamistani noin pienestä vauvasta edes tunniksi. Tietää sen kokemuksesta katastrofiksi :D Ja edellisellä kerralla kyse oli sentään minun terveydestäni, ei mistään hellyyskaipuusta.

Sano miehellesi, että sinä otat lapsen mukaan tai et lähde ollenkaan. Parisuhdetta täytyy voida hoitaa ilmankin, että äiti erotetaan vastentahtoisesti pienestä vauvasta.

Vierailija
10/10 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama hassu kuukaus niin helpottaa, vauva alkaa nukkumaan säännöllisemmin, helpompi jättää toisten hoidettavaksi. jo tosiaan päivä aikaan olisin nyt jo valmis pieneen erossa oloon.

Mies tietenkin pelkää että nytki menee yhtä kauan ku esikoisen kanssa enne ku suostun lapsen viemään hoitoon. Esikoinen oli noin 1v eka kerran yö hoidossa.

Miehelle vaan ei tunnu riittävän normi arki ja tavalliset asiat.

Tietty nyt vauva valvoo noin 21.30 asti ja sillon oon ite jo ihan valmista kauraa nukkumaan. En tod. jaksa kiinostua miehen hieromisesta, seksistä jne... haluan vaan nukkua!

Vauva lähes koko illan yleensä vaatii syliä joten ei tässä kauheesti jää romantiikalle aikaa. Tuntuu pahalle aina torjua mies vaan toivoisin kyllä häneltäki pientä ymmärrystä.

Ei ku vänkää vaan kuinka vauva kyllä pärjäis muidenki hoidossa. : (

Joo, meni ehkä vähän asian vierestä. Ne on onneks luvannu niin huonoa ilmaa että prätkällä meno taitaa kaatua siihen. : ) Voidaan mennä autolla ja ottaa vauva mukaan.