Ärsyttää sellaiset mököttäjät ja kulmien alta kurkistelijat
Kun ihminen on jo 27 vuotias ja pahin teini ikä on jo ohitettu aikoja sitten niin miksi sen pitää kyläillessä istua tuossa meidän sohvalla ja vihaisesti vain tuijottaa kulmiensa alta, mököttää. Ja tämä on ihan AINA. Ärsyttää tuollaiset ihmiset :(
Kommentit (8)
nainen, jonka ajattelumallin mukaan jokainen vieras ihminen on vihollinen, kunnes toisin todistetaan. Ja häntä myös kohdellaan juuri kuten pahinta vihamiestä.
Aika helppo tapa suhtautua ihmisiin ; )
Josko tämä teidänkin sohvalla mököttäjä kuuluu samaan kastiin
tulee vaan aina erään tuttavan vierailujen yhteydessä käymään. Luulisi, että sosiaaliset taidot kyllä riittää. Voi olla, että sillä on meillä tylsää mutta mitä sitten tulee? Ja en kyllä ole ihan varma onko sillä tylsääkään kun muistan, että on ollut tuollainen aina. Se varmaan inhoaa mua. Mutta jos mä inhoaisin jotakuta niin välttelisin sitä.
minuakin inhottasi suorastaan. En voi sietää mököttäjiä enkä tuijottajia.
Kun sitä käy mielessään miettimään, että mitä tuo tuijottaa!!! Mitä mä olen nyt tehnyt väärin. Ei tiedä oikein, että miten päin pitäisi olla. AARRGH! Jättäisi tulematta kun sitä aina toivoo, että lähtis pois tuo mököttäjä.
se on vaan ujo. Minä olen varmaan ihan samanlainen :((
Musta on kiva kuunnella toisten juttuja, mutta varmaan annan vihamielisen mököttäjän kuvan itsestäni, kun vaan istun sohvalla osallistumatta, ehkä jopa kulmat kurtussa.
sitten sosiaaliset taidot eivät vain ole kehittyneet?