Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä raskausviikolla viimeistään lopettaisin ulkomaan komennuksesi toisessa Euroopan maassa?

Vierailija
04.04.2009 |

Lentoaika Hkiin 2, 5 h.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin synnytän keski-Euroopassa kansainvälisessä sairaalassa. Outoa kuvitella, että vain Suomessa olisi hyvä synnyttää.

Vierailija
2/3 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut selvää, mutta luulen, ettei minulla ole varaa synnyttää ulkomailla. En halua synnyttää Suomessa vain siksi, että se olisi ainoa hyvä paikka, vaan siksi, että haluan olla pian vauvan kanssa lapsen isän luona ja myöskin muiden sukulaisten ja ystävien. Ulkomailla olisin hyvin yksin. Lisäksi uusi "ulkomaan kirjeenvaihtaja" pitää päästää mun paikalle aloittelemaan niin että olen vielä työssä ja valmiina auttamaan ja neuvomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppalaisella sairausvakuutuskortilla saat samat palvelut kuin ko. maan kansalaisetkin (oletan etta olet EU:n sisalla) julkisella puolella (joka on ainakin lantisessa Euroopassa monesti jopa parempilaatuista kuin Suomessa, raskautta seuraa synnytyslaakari eika terveydenhoitaja jne.). Missa raskauttasi on sitten seurattu jos ei asemamaassa, ja kuinka se on maksettu? Yleensa sama patee synnytykseenkin. Mutta siis ymmarran tuon etta haluat synnyttaa lahella miesta ja sukua, se on ihan toinen juttu. Ajankohta komennuksen lopettamiseen riippuu todella paljon omasta kunnostasi, itsella raskaudet ovat olleet laaketieteelliselta kantilta todella vaikeita enka ole koskaan ollut tyokykyinen rv 28 jalkeen. Mutta itse en olisi kylla saanut lentaakaan enaa siina vaiheessa, samoista syista jotka estivat tyonteon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi