Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muita pelota lähteä lentomatkalle nyt kun

Vierailija
03.06.2009 |

länsimainen kone tippui tuntemattomasta syystä mereen? Mulla meni innostus tulevasta lomamatkasta täysin ja pelotti jo ennestäänkin mennä lentokoneeseen ja nyt kävi näin:(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoturmassa itse asiassa on hyvät mahdollisuudet jäädä eloon. Hurjaa, miten tietämättömiä ihmiset ovat!

Vierailija
2/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa sikainfluenssa. Tauti ei siis sinänsä pelota, vaan se, että joutuu lentämään lentokoneessa, jossa taudit tarttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoturmassa itse asiassa on hyvät mahdollisuudet jäädä eloon. Hurjaa, miten tietämättömiä ihmiset ovat!

Niin että kun lentokone putoaa 10km:n korkeudesta, sulla on hyvät mahkut selviytyä

vaan turmassakin lentäjä yleensä voi laskeutua koneella niin että ihmiset selviää hengissä.

Vierailija
4/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin Aftonbladetin sivuilta, että ovat selvittäneet, että kone on räjähtänyt ilmassa. Siis ilmassa mennyt jostakin syystä palasiksi, eikä tippunut kokonaisena koneena.

Vierailija
5/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, satoja lentoja lentää joka päivä ympäri maailmaa, se on kuitenkin melko harvinaista kun kone putoaa. Jos rupeaa pelkäämään, niin eikö sitten pitäisi pelätä myös esim. bussikyytiä lentokentältä hotellille reissussa, vastahan sellainenkin bussi ajoi ulos ja monta kuoli. Tai lentokentälle mennessä voitte joutua kolariin vaikka 1km päässä kotoa, maanteillä ja kaupungeissakin sattuu kuolonkolareita joka ikinen päivä. Toki niissä kuolee vähemmän ihmisiä kerralla, mutta jos siinä kuolee itse/omat läheiset, niin onko se sen vähemmän draamaattista?

Vierailija
6/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumminkin suhteessa liikennemäärin on turvallisempaa kuin autoilu. Enemmän mä pelkäämn pitkiä automatkoja.

Vierailija
7/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuaa et nyt tää kone tippuu://

Vierailija
8/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mikään kokenut lentelijä joten mä olen joka tapauksessa hermostunut kun menen lentokoneeseen :D

Vierailija
9/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan turbulensseja muutenkin, kerran ollut ukkosmyrskyssä koneessa ja se heittelehtiminen ja salamoinen oli aivan kamalaa, en pelkää siis pelkästään tippumista vaan myös turbulensseja, koska ovat niin kamalia.

Vierailija
10/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä autollakaan uskaltaisi ajaa jos noin ajattelee, saati kävellä ulkona.

Vierailija
11/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niinkään tuon tapauksen takia. Oltiin miehen kanssa häämatkalta tulossa kotiin, ja kone oli täynnä kännääviä venäläisturisteja, jotka röökasi, huuteli ja ryyppäsi salapulloista. Emännät kävi niitä takavarikoimassa jatkuvasti, mutta niitä vain löytyi lisää.. Jotenkin ahdistuttiin kummatkin, kun ne kaatokänniläiset oli siellä koneessa.

Eikä se pelko johdu niin tuostakaan.. vaan ylipäänsä tuntuu niin tajuttoman hullulta, että kone voi pysyä ilmassa. Kun on tietyn verran lentänyt ja tähän asti selvinnyt, tuntuu ettei tahdo lähteä riskeeraamaan.

Ymmärrän kyllä, ettei siinä mitään järkeä kyllä ole. Että on todennäköisempää kuolla vaikka kotonaan suihkussa liukastumiseen. Mutta siltä silti tuntuu.

Vierailija
12/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos lentokone tippuu, niin eipä ole eloonjäämismahdollisuutta. Ja se tunne kun tajuaa et nyt se on menoa:(((

Vierailija
13/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ahdistuttiin kummatkin, kun ne kaatokänniläiset oli siellä koneessa.

*yhden* kännisen kanssa samalla lennolla. Kokemus ei ollut kovin kiva. Aluksi lentoemännät kieltäytyivät tarjoilemasta alkoholia tälle tyypille josta se tietysti vetäisi herneet nenään. Lentoemännät kaiketi katsoivat parhaimmaksi juottaa miestä ettei se ala riehumaan.

Vierailija
14/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lauloi ja mellasti, ja tosiaan röökasi siellä. Ja koneessa kiertää kumminkin sama ilma koko matkan ajan, niin saatiin sitten kaikki kollektiivisesti hengittää heidän savuaan. Tuli väistämättä mieleen, että jos joku urpo päättää avata oven tai jotain. No ei se kai ole niin kovin helppoa, mutta siltikin..

Se vaan oli kurja lentomatka.

Vierailija
15/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa lentopelkohysteria vai??

Vierailija
16/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen vaan voinut todeta, että nykyään lentäminen jännittää enemmän kuin ennen. Tai ei oikeastaan lentäminen, vaan nousut ja laskut. Viimeksi tammikuussa lensin Helsingistä Phuketiin ja kyllä se pimeässä nousu vaan jotenkin hermostuttavalta tuntuu. Mutta missään tapauksessa en vähennä lentämistä Air Francen kaltaisten tapahtumien vuoksi, suurempi riski on joutua auto-onnettomuuteen ja sellaisessakin olen ollut mukana.

Vierailija
17/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen vaan voinut todeta, että nykyään lentäminen jännittää enemmän kuin ennen. Tai ei oikeastaan lentäminen, vaan nousut ja laskut. Viimeksi tammikuussa lensin Helsingistä Phuketiin ja kyllä se pimeässä nousu vaan jotenkin hermostuttavalta tuntuu. Mutta missään tapauksessa en vähennä lentämistä Air Francen kaltaisten tapahtumien vuoksi, suurempi riski on joutua auto-onnettomuuteen ja sellaisessakin olen ollut mukana.

Vierailija
18/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa melkein päinvastoin, pidän aika epätodennäköisenä että nyt heti perään tippuisi toinenkin kone (ollaan ens viikolla lähdössä keski-eurooppaan).

Vierailija
19/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän ihmisiä vuoden aikana kuin lento-onnettomuuksissa. Joten en lopeta lentämistä, enkä pidä sitä vaarallisena.

Vierailija
20/25 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain tapaa alas tulee.... mene laivalla jos pelottaa... ai niin, mutta nekin voi upota...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan