karvas kieli ja hirveä metallin maku suussa, rv12
eikö tämä ikinä lopu? juuri toi metallinen maku ja kielen karvaus + suun ja nielun "limaisuus" saa mut oksentamaan ja yökkimään useita kertoja päivässä. Onko muilla ollut tällaisia oireita? Purkkakin menee hetkessä ihan hirveän makuiseksi suussa ja syödessä on ihan jees, mutta sitten kun on ruuat syöty tai herkut niin taas se alkaa. Ihan hirveä maku suussa.
Kommentit (7)
Tuo taitaa olla aika tyypillinen alkuraskauden oire, näin muistelen jostain lukeneeni. Ei mulla ollut ihan noin paha, mutta ikävä maku kuitenkin... Eikä siihen oikein mikään auta.
oli ihan sama, jatkui raskauden loppuun asti. Tuntui et pitäis koko ajan olla syömässä ettei olis suussa sitä makua, tuli heti syönnin jälkeen ja aiheutti tosi pahan olon.
mulla oli kans ja helpotti jossain 13-14 viikolla, mutta edelleen maistuu pahalle ajoittain suussa. Imeskelen sokerittomia karkkeja, se helpottaa =)
Mutta saiko se tunne teidät oksentamaan ja yökkimään? siis tuo paha maku ja "limaisuus"
tyypillinen raskausoire, samoin limaisuus
Mutta saiko se tunne teidät oksentamaan ja yökkimään? siis tuo paha maku ja "limaisuus"
olen juuri lukenut etta paha maku johtuu zincin puutteesta kehossa.