Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

karvas kieli ja hirveä metallin maku suussa, rv12

Vierailija
02.06.2009 |

eikö tämä ikinä lopu? juuri toi metallinen maku ja kielen karvaus + suun ja nielun "limaisuus" saa mut oksentamaan ja yökkimään useita kertoja päivässä. Onko muilla ollut tällaisia oireita? Purkkakin menee hetkessä ihan hirveän makuiseksi suussa ja syödessä on ihan jees, mutta sitten kun on ruuat syöty tai herkut niin taas se alkaa. Ihan hirveä maku suussa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen juuri lukenut etta paha maku johtuu zincin puutteesta kehossa.

Vierailija
2/7 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo taitaa olla aika tyypillinen alkuraskauden oire, näin muistelen jostain lukeneeni. Ei mulla ollut ihan noin paha, mutta ikävä maku kuitenkin... Eikä siihen oikein mikään auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan sama, jatkui raskauden loppuun asti. Tuntui et pitäis koko ajan olla syömässä ettei olis suussa sitä makua, tuli heti syönnin jälkeen ja aiheutti tosi pahan olon.

Vierailija
4/7 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kans ja helpotti jossain 13-14 viikolla, mutta edelleen maistuu pahalle ajoittain suussa. Imeskelen sokerittomia karkkeja, se helpottaa =)

Vierailija
5/7 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saiko se tunne teidät oksentamaan ja yökkimään? siis tuo paha maku ja "limaisuus"

Vierailija
6/7 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen raskausoire, samoin limaisuus

Vierailija
7/7 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saiko se tunne teidät oksentamaan ja yökkimään? siis tuo paha maku ja "limaisuus"