Pojan nimeksi Matias Otto Paavali ..miielipiteitä?
Tuo Paavali on mun mielestä aika kamala nimi, mutta se on kulkenut miehen suvussa jo 4 sukupolvea isältä vanhimmalle pojalle, enkä haluaisi olla se kauhea miniä, joka perinteen katkaisee ;) Mies kyllä tuli sen verran vastaan, että koska saa sen suvun perinteensä pojallemme, niin minä sain yksin valita keskimmäisen nimen.
Mutta, mitä mielikuvia tuo nimi muissa herättää? Matias siis kutsumanimi.
Isosiskon nimi on Iida Hilja Katriina
Kommentit (13)
ja eihän tota Paavalia useinkaan tarvitse ainakaan puheessa käyttää. Otto on tosi kiva. Itse katkaisin miehen puolen Tapani 2-nimenä-perinteen...
Tuo Paavali on mun mielestä aika kamala nimi, mutta se on kulkenut miehen suvussa jo 4 sukupolvea isältä vanhimmalle pojalle, enkä haluaisi olla se kauhea miniä, joka perinteen katkaisee ;) Mies kyllä tuli sen verran vastaan, että koska saa sen suvun perinteensä pojallemme, niin minä sain yksin valita keskimmäisen nimen.
Mutta, mitä mielikuvia tuo nimi muissa herättää? Matias siis kutsumanimi.
Isosiskon nimi on Iida Hilja Katriina
Itse en voi sietää nimeä Matias (sori). Se on kauhean lälly ja liian pitkäkin. Ei vaan kuulosta hyvältä. Melkein yhtä paha kuin Pauli ;).
Paavali on noista nimistä ehdottomasti paras! Ottokin on kiva. Etunimen vaihtaisin vielä. Iidan nimen kanssa sopisi yhteen minusta:
Heikki Otto Paavali
Eero Otto Paavali
Kalle Otto Paavali
Niilo Otto Paavali
Toivo Otto Paavali
Joel Otto Paavali
Eeli Otto Paavali
Lauri Otto Paavali
on minun mielestäni parempi. Matias tosiaan on viime vuosina aika kulunut nimi.
aika kamalat nimet. Jotenkin pliisut. Laittakaa vaikka Heikki Paavali.
Otto Matias Paavali olisi minusta parempi (miehen veljen kutsumanimi on hänen 2. nimensä, eikä se ole koskaan tuonut ongelmia).
Kaikki tuntemani Matiakset ovat rajuja ja kurittomia poikia, ehkä tästä syystä en oikein pidä tuosta nimestä.
Otto Paavalia. Mutta ei Matiaskaan huono ole. En muuten itse tykkää siitä, että on kolme etunimeä.
Kaikki tuntemani Matiakset ovat rajuja ja kurittomia poikia, ehkä tästä syystä en oikein pidä tuosta nimestä.
Ja jo se on syy vaihtaa nimi toiseksi ;D
Mä kyllä katkaisisin ketjun. Paulus olisi parempi versio.
Matias on tosi kiva, Otto myöskin, Paavali menettelee.. sitä paitsi traditiot ennen kaikkea! Jos jostain pitäisi kritisoida, en ymmärrä miksi antaa 3 nimeä, mutta kukin tavallaan =)
Otto on ihan hirveä.
Matias on tavallisen kiva, kutsumanimenä hyvä.
joskin aika tavanomainen. Mutta parempi niin, kuin jokin väkisin väännetty!