*Pidempään yrittäneiden kesäkuu*
Tässä uusi pino meille konkareille, toivottavasti tässä kuussa meistä mahdollisimman moni saa jättää tämän kuumeilupalstan ja pitkä yritys palkitaan!
Omaan napaan sen verran, että ilmeisesti clomit tehosi ja ovis oli ehkä eilen (?). Täytyis vielä "varmistella" tänään mutta saa nähdä riittääkö intoa enää illalla. Semmoista väkisin jyystämistähän tää on ollu jo kauan.
Kaikille oikein hyvää kesää, nauttikaa siitä!
eewokki kp 17
Kommentit (56)
Lähden reissuun viikoksi ja nettiä ei ole tod.näköisesti käytettävissä. Palaan n. viikon päästä lueskelemaan ja kommentoimaan. Toivottavsti olisi ilmestynyt sen aikana paljon hyviä uutisia!
Oviksen aika olisi nyt itsellä käsillä, nähtäväksi jää riittikö eilinen peittojen heiluttelu, koska reissuun lähdetään isommalla porukalla ja siellä ei tätä vauvaprojektin yrittämistä oikein varmaan pääse harrastamaan :(
Nelli kp 14/28
Anteeksi, etten ehdi kovin usein istua pitkään koneen ääressä.. Joten yritän olla vähän aktiivisempi.. On vain ollut kiireinen kevät..
KP 5/28-35 YK 21
Kihis
Kiitos vielä kerran teille kaikille, ihan silmät kostuvat lukiessani onnittelujanne! Toivon teille kaikille plussaa todella paljon!
Minut valtasi viime viikonloppuna paniikki, kun yhtäkkiä vessassa käydessäni huomasin, että pönttöön valahti ihan kirkasta verta. Olin ihan varma, että kesken raskaus nyt sitten menee. Kipuja ei kuitenkaan ollut ja vuotokin loppui siihen, joten pääsin päivystykseen seuraavana päivänä ultrattavaksi. Lääkäri näytti minulle ruudulta sikiöpussia, joka kuulemma vastasi hyvin viikkoja ja kaikki näytti olevan mallillaan. Eli selvisin pelkällä säikähdyksellä! Kysyin samalla, että onko vain yksi alkio kyydissä, kun yksi pussi vain näkyi, mutta lääkäri sanoi olevan liian aikaista sanoa. Nyt siis odotan seuraavaa ultraa, joka on juhannuksen jälkeen. :)
Oikein paljon tsemppiä teille kaikille!
Rizza rv 6+1
Sofi anteeksi nyt en muista (enkä viimekuun pinosta löytänyt), että oliko teillä eka tilauksessa? Sun kierto onkin nyt tosi jännässä vaiheessa. Millonka meinasit testata? Saa ainakin kokorahalla jännitystä tässä hommassa. Ei tartte jännärielokuvii kattoo...
Meitä ei kovin montaa taida tässä pinossa ollakaan?!?!? Se on hyvä! Tuota aiempaa pinoa kävin vilkaisemassa ja taisi siellä dodia ja mami ainakin vilahtaa. Onkos muita ketkä ei ole vielä kesäkuussa pinoutuneet?
Eewokki mulla oli ihan selkee omituisuus tuo halutus ed. raskaus kerroilla. Joskus saatoin ennen töihin lähtöö herättää miehen, et "hei et sattuis viittii sekstailee mun kaa?" ja mä meen töihin tosi aikasin. No mies kiltisti työtä käskettyä tekemään :). Monet naurut on jälkikäteen naurettu...normi tilanteessa en tollasta tosissaankaan tekisi ;). Niin eewokki joskus lohdutit minua, et se on hyvä, jos ei oo oireita!!!! Mulla oli viimekierrossa kaikki mahd. oireet ja en raskautunut, joten tilanteesi kuulostaa hyvälle! :)
Nelli tervetuloa, toivotaan, että vierailusi jää lyhyeksi. Hienoa, että miehesikin on täysillä mukana. Meidän ukko vähän 'taustalta' seurailee...
Ihanaa Riza, etti mitään ollut pielessä :)! Tulehan kertomaan sitten ultran jälkeen mikä tilanne.
Täällä kiinnittymispäivät meneillään... nippailuja olen ollut tuntevinani... hah mutta kaikki voi olla kaikkee ja välttämättä mikään ei ole mitään ja oireet mitä sattuu... eli ole mihinkään luottaminen! Josko tästä onnettomasta touhuilusta plussa kuitenkin joku päivä tulisi. Tosin tässä pinossa ei tartte selitellä, te tiedätte :S....
kisu kp 19/27
Eilen särki päätä ja alaselkää ja huonoakin teki.. Olin ihan varma, että jos la-aamulla testaan, niin plussahan sieltä pärähtäis.. Niin selkeältä tuntui "oireet". Noh, tänä aamuna sitten epämieluinen yllätys, kun täti tuli jo kp 27!!! Melkoinen heittely, kun kierto normisti ollut 32-34 päivää... Ja tuli kyllä niin reilusti heti, ettei jäänyt epäilyäkäään!!
Mutta aika lailla mielisairaaksi ja luulotautiseksi sitä itsensä taas tällä hetkellä tuntee...=(
Niin kisu, mulla on eskarin aloittava tyttönen, mutta miehelle tässä kuumeillaan ekaa jälkeläistä...
Nyt multa muuten meni viimeinenkin toivo siihen, että me ihan luonnollisesti raskauduttais, se vuosi on ylitetty jo sujuvasti. Nyt mä passitan miehen takuuvarmasti siihen simppatestiin! Se on toiveissa ja käytännönjärjestelyjen takia vaan jäänyt.. Meidän paikkakunnalla sitä kun ei oteta, vaan pitää ajaa pitkän matkan naapurikaupunkiin...
Onneksi me päästään naistentautien osastolle hoitoon, heti kun simppatutkimus on sinne viety... Jotain positiivista tähän synkkään päivään...
Ja mä jopa odotin, että saisin viettää selvän jussin ja hihitellä meidän salaisuudelle... Taitaa mennä pää täyteen...=/
Rizza: Ihana, että pelkkä säikähdys!! Onneksi pääsit ultraan noin nopeasti, ihan oman mielenrauhan takaamiseksi! Tuu kertomaan jussin jälkeen lisäuutisia!!!=)
Tulipas omanapainen synkistelyviesti! Mulla on näköjään tapana kirjoittaa tänne kun ketuttaa ja reilusti... OIkeasti meinaan on sellanen yltiöpositiivinen...;)
Ja Ninni muuten (menikö nikki oikein?!?!) Me kuumeillaan aika lailla samoista lähtökohdista.. Yksi ennestään, mutta miehelle eka. Paitsi että me mennään jo yk 14:lla...
Terveisin Sofi kp 1, yk 14.
Huomenna illalla kun mies tulee reissusta voiskin kiusata ja toivoa, että saa sen innostumaan peittoa heiluttelemaan..
Mä en nyt jaksa stressata vauvan yrittämistä, varsinkin kun meidän uusi auto tulee ihan muutaman viikon sisällä ja meidän 8,5 kk koiranpentu lähtee 2 viikoksi ulkomaille kasvattajan kanssa näyttelyreissulle..
KP su kp 8/28-35 YK 21
No voi hitsin pimpulat sofi, olen tosi pahoillani! Toivotaan hyviä uutisia noista testeistä! Hyvää jussia kuitenkin ja onnea (taas) uuteen yritykseen.
Minä testailen sitten varmaan pe, jotta tiedän miten jussin viettää. Voi olla mullakin tulossa synkkä juhannus :(. No vielä voi nuutunutta toivoa yrittää pitää yllä... Ei oireen oiretta.
kisu kp 22/27
Rizza: Hui, varmaan oli pelästyttävä kokemus toi vuoto! Tulehan kertomaan seuraavat ultrakuulumiset sitten.
Kaveri synnytti lauantaina kolmannen tyttärensä, ihanaa! Tuleekohan meille ikinä kolmatta, sen kun tietäs...
Voi itku pitää ihmisen olla tyhmä... jostain kumman mielijohteesta tein eilen ovistestin, ja siihen tuli lähes yhtä vahva testiviiva kuin kontrolliviiva (toisesta reunasta viiva oli yhtä vahva). Viimeksi kun olin raskaana tuli ihan samanlainen viiva ovistestiin. Nyt hoen itelleni ettei toi välttämättä tarkoita mitään, voihan siihen ovistestiin tulla vaikka minkälaisia tuloksia. Eikä ole oireen oirettakaan että ois mitään syytä epäillä raskautuneensa. Luulenpa että tässä on nyt vaan pitkittynyt kierto kyseessä ja täti porhaltaa paikalle vielä tällä viikolla. R-testiä ei ollu käsillä tänä aamuna.
Toivottavasti Kisu joudut viettämään "kuivan" juhannuksen! Peukutan!
eewokki sekavin ajatuksin (kp 31)
Ihanaa EEwokki! Pidän sulle peukut ja varpaatkin pystyssä!
Itsellä ei varmasti tärppää tässä kierrossa, peittoja heiluteltu kaks kertaa ja ovista ei bongattu:(
Haaveilija 21/28-30
Eewokki hui...jännää. Tuu sit heti kertoo kuin käy! Kuin myös toivon 'kuivaa' jussia sulle! :)
Haaveilija elellään suht samoja vaiheita. Meil kans peitot heilu vaan 3 kertaa (josta ainakin ekat 2 oli auttamatta liian aikaisin), oviksen siis bongasin ja tuntuu, ettei taaskaan tärppiä :(.
Ollaan lähdössä reissuun, joten en varmaan monesti nettiin pääse. Varmaan tekee ihan hyvää palsta tauko, mut kyllä jää monen vaiheet jänskättää. Toivotaan sit hyviä uutisia, kun tänne ensikerran ehdin.
t kisu kp23/27
voi heittää toivon tässä kierrossa. Toissapäivänen haamu oli sitten vaan viivanpaikka, kai. Menkat myöhässä vaan Lugesteronien takia. Tekis mieli heittää vesilintua mokomilla palleroilla :-( Pitäisköhän vaan päättää että en halua enää kolmatta ja unohtaa kaikki tää p-ka.
Hyvää juhannusta kaikille!
eewokki kp 34
Mietityttää vain, että mahtaakohan meille koskaan tulla sitä esikoista?
Ollan kuitenkin elokuussa yritetty lasta n. 2 vuotta..
Mies on vain tyytyväinen kun sen varjolla tietää ainakin saavansa avokkinsa peitteiden väliin..
Olen joskus vaan niin väsynyt ja kiireinen ettei olla ehditty lähellekään koko kahta vuotta kunnolla yrittämään.. Me kuitenkin tehdään molemmat vuorotyötä paitsi, että mä teen nyt pelkästään yötöitä, joka toisaalta helpottaa.. Olen enemmän kotona kuin töissä..
Odottelemme malttamattona 1,5 viikkoa vielä, kun meidän uusi auto saadaan.. Ja keskiviikkona meille tulee kolme koiraa hoitoon..
KP
KP 13 / 28-35 YK 21
Hei taas kaikille.. Reissu meni hyvin, eilen kotiuduin ja kävin lukemassa mitä kaikkea poissaollessani on tapahtunut. Kirjoittelemaan en ehtinyt.
Rizza: Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin ja säikähdyksellä selvisit! Tuleppas sitten kertoilemaan juhannuksen jälkeisen ultran kuulumisia!
kisu: Joo kyllä se mies on niin täysillä mukana kuin olla vaan voi. Hänestä varmaan tulisi aivan ihana isäkin ja en varmasti jäisi yksin hoitovastuuseen lapsesta. Mieheni on "kuumeillut" vauvaa jo monta vuotta, ennenkuin edes me olemme tavanneet. Hän ei vaan ole löytänyt sopivaa äitiä että olisi aikaisemmin voinut alkaa lasta yrittämään.
Sofi: Harmi että ei tärpännyt ja jouduit aloittamaan taas uuden kierron ja yrityksen. Minullaki olis muuten yk:t suunnilleen tossa 14, mutta olen tässä yrityksen aikana jotunut pari kiertoa jättää "yrittämättä", koska minulta löydettiin syöpämuutoksia kohdunsuulta jotka piti hoitaa. Nekin kierrot kyllä mentiin silleen varmat päivät laskien ;) Ei olisi ollut todellakaan katastrofi jos olisi tärpännyt ja ne muutokset olisi hoidettu sitten synnytyksen jälkeen. Kyse oli kuitenkin vaan esiastemuutoksista. Oikeastaan tuo esiaste rumba on sekoittanut tätä vauvaprojektiin ryhtymistä jo loppuvuodesta 2007 saakka. Piti silloin alunperinkin odottaa että päästään yritys aloittamaan. Seuraava kontrolli olisikin minulla tuosta asiasta ensi kuussa. Toivotaan ettei ole taas uusiutunut nuo muutokset että yritys saa jatkua. Tulipas pitkä sepustus :)
kiharapää: Hyvä jos pystyt olemaan turhaan stressaamatta. Varmasti vaan hyväksi!
Haaveilija: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon!
eewokki: Harmi ettei se ovistesti nyt tarkoittanut sitä mitä niin kovasti kaikki toivoisivat!
ON: Ovis oli ja meni. Ennen ovista ehdittiin peittoja pöllyyttää, mutta reisussa vain kerran ja silloinkin oli jo pari kolme päivää oletetusta oviksesta. Kumma kyllä täällä ei nyt yhtään ole nippaillut munasarjoista niinkuin yleensä aina kovastikkin oviksen jälkeen. 3-5 päivää oviksen jälkeen on tullut kolme kertaa todella kova vihlaisu kohdun seudulle!! Mutta koko tämän yrityksen ajan on ollut aina vaikka kuinka erilaisia kiertoja ja jotain erilaisia oireita, eikä koskaan kummalliset oireet ole tuoneet sitä kahta viivaa! Miksi siis nytkään.. Mutta täytyy sanoa että tässä kierrossa on ehkä toiveet taas vähän korkeammalla kuin yleensä.
Hyvää juhannusta kaikille!
Nelli kp23/28 (jos nyt oikein laskin)
Eewokki, kurvasiko se täti teille? Toivoo on niin kauan kun...
Nelli toivotaan, että nyt olisi tärpännyt. Ja joo tiedän, ei tuo erityisetkään oireet plussaa... niin ajattelin minäkin, että parempi oikeestaan, kun ei tuu oireita! Sulla alkaakin sit piinaviikko :) vai onko se :( ...;)
ON: Täällä siis ei tulleet PMS oireet puolenvälin viikon tienoilla. Ei päänsärkyy, ei finnejä, ei raivopäistä tunteiden paloa... Siinä vaiheessa tunne alkoi olla 'raskautunut'. Eilen aamulla tein haailakkaviivaisen 'plussan'! En tiedä mikä on haamu, mun haalee viiva tuli testiajan sisässä, mutta oli tosi tosi haalee, mut selvästi nähtävissä. Tätin olisi pitänyt tulla vasta tänään, joten testaamisaika tosin oi siis aikainen. Tänään tätiä odotin, ei tullut! Etova olo on alkanut nostaa päätään ja viluttaa - ei muita oireita. Taidan olla RASKAANA :)!!!
Vielä varovaisen onnellinen,
Kisu kp 28/27
Oikein ihanan mahtavaa että kisulla tuollaisia uutisia kerrottavanaan! Onnittelut!! Eiköhän se ihan plussa ole kun kerran testiajan sisään ilmaantu.. Itsekkin joskus hailakoita viivoja saanut, jotka negoja, mutta en koskaan testiajan sisään! Eli vain sellaisia tihrusteltuja jo kuivuneista tikuista, epätoivoista touhua se on tämä kuumeilijan elämä ;)
Joo piinaviikko täällä ja se on välillä :) ja sit taas hetken päästä :( Ja toivottavasti ei jää tuo mieliala sitten piinaviikon päättyessä tuohon :(
Älkää ihmetelkö, jos musta ei kuulu mitään..
Loma alkoi tai siis virallisesti loma alkaa ma.. Mutta en välttämättä ehdi joka päivä istua koneella..
KP 14/28-35 YK 21
Jos huomenna kaataisi miehen sänkyyn.. Nyt ei voi, kun se on toisella paikkakunnalla..
KP
vielä vk kärvisteltävä töissä ja sit alkaa loma! Hyvää lomaa kaikille joilla se jo on aluillaan.
Kisu, missä olet? Kerrohan kun olet testannut uudestaan.
Tänään on niin menkkaolo että alkaa minä hetkenä hyvänsä. Jo on aikakin, tänään kp 38 eli todellakin Luget myöhästyttävät menkkoja monella päivällä (ei kiva). Mutta mieluummin käytän niitä jos niillä on pienintäkään vaikutusta kiinnittymiseen tai raskauden ylläpitämiseen, 2 perättäistä alkuraskauden km:a kun on takana. Olo on kurja ja mieli maassa. Auttaisikohan shoppailu alennusmyynneissä?! :-)
eewokki (yritystä nyt 1 v 2 kk ja jatkuu vaan)
elikkäs uudestaan..
kiharapäälle oikein lämpimiä lomakelejä! Nauti lomastasi.
kisu!! Missää olet? Tule kertomaan meille että onko viiva vahvistunut, niin paljon me täällä sitä toivomme!
eewokki onko menkkaolo vielä tuonot menkkoja? Toivotaan että ei, vaan olisi kohta ne maagiset kaksi viivaa testissä!! Ja kyllä vaan, se shoppailu autaa kurjaan oloon ja mieleen.. mutta itsellä ainakin vaan sen aikaa kun on siellä ostoksilla ja sitten kun palaa kotiin niin karu totuus oman nyytin kaipuusta iskee taas päin näköä :( Jos se plussapuhuri nyt sinne kuitenkin tulisi ja käskisit tuulen jatkaa matkaa tähän suuntaan ;)
ON piinaviikko lähestyy loppuaan.. Eikä mitään oireita?? Yleensä tämä neiti on niin täynnä kaikenlaista oiretta (olenkin oppinut tulkitsemaan ne jo menkkaoireiksi enkä raskaus) ja nippailua. Ainoastaan eilen kävelyllä tuli taas 2 sellasta kovaa vihlaisua samaan kohtaan kohdun seudulle mitä on tullut jo aikaisemmin muutama. Kotitestistä on nyt tilattuna One Stepin liuskatestejä valmiiksi, ei vielä tietoa koska aikoisin testata..
Nelli kp oisko 25/28
homma alkaa alusta. Toivottavasti plussapuhuri puhaltaa sinne teidän muiden suuntaan.
eewokki kp 2
Minäkin voisin ilmoittaa itseni tähän pinoon..valitettavasti, mukavampi se olisi kun ei tarvitsisi tähän pinoon kenenkään kuulua! En ole aikaisemmin kirjoitellutkaan missään pinossa, seurannut kyllä pinoja jo monta kuukautta.
Meillä nyt menossa yk 12, minulla on yksi tyttö aikaisemmasta liitosta ja miehelle tämä olisi ensimmäinen. Esikoistakin sain silloin aikanaan kuumeilla vuoden verran ennen tärppiä ja nyt vähän pelottaa että tässä menee vieläkin pidempään. Miehellä (niinkuin kyllä minullakin) on ollut jo ennen yrityksen aloittamista vauvakuume ja tavallaan tässä yrityksen kestäessä on ollut helpottavaa, kun mieskin on ollut ihan täysillä mukana tässä projektissa. Ei ole tarvinnut surua peitellä joka kierron päättyessä siihen ei toivottuun tulokseen, vaan ollaan yhdessä surtu.
Tätäkin ketjua jo aikaisemmin lukeneena voisin nyt toivottaa Rizzalle (eikös se ollut Rizza joka plussan sai) oikein suuret onnittelut!!
Ja muistaakseni eewokille puolestaan sattui ikävämmin ja siitä suuret pahoittelut! Ja paljon jaksamisia vielä uuden odotuksen odottamiseen..
Toivotaan että kaikilla meillä vielä jossain vaiheessa tulisi ne kaksi ihanaa viivaa testiin ja n.9kk:n päästä saataisiin se oma nyytti jota helliä!
Nelli kp 13/28 ja siis yk12