Mistä rintsikat kannattaa hankkia ?
Kommentit (6)
ostin juuri kahdet h&m:ltä, myös espritillä on mulle sopivia.
Ite ennen aina ahdistuin paikoista, joissa myyjä tuli koppiin säätämään. Sitten kerran ostin liivit oikein liiviliikkestä ja ne on ehdottomasti parhaan liivit mitä mulla on ollu. Muutamia sovitettiin ja aina myyjä näki, että mikä on pielessä ja lopulta löytyi hyvät ja kaiken lisäksi vielä kauniit. :)
Suosittelen siis alan liikettä. Vähemmän rintava tosin löytää varmasti marketeistakin kivoja. Anttiloiden sun muiden d-kupit on yleensä aika ankeita...
En itse koe olevani kovin erikoisen kokoinen, mutta silti on tosi harvassa ne tavalliset vaatekaupat/tavaratalot josta onnistun löytämään 70C-kokoisia rintsikoita. Yleensä löytyy C-kuppia 75 alkaen ja sitten 70 vaan pienempiä kuppeja. :(
olen saanut loistavaa palvelua. Ja kun löydän hyvät ostan väh. kahdet samantien.
Jos muistuttaa muodoltaan ja kooltaan liiviliikkeiden mallinukkea niin halpissarjoistakin (lindex, kappahl jne.) löytyy helposti hyvin istuvia, mutta jos on joko isompi tai muuten vain erimuotoinen (eihän kaikilla rinnat kasva just samasta paikasta, vaan joillain on keskempänä ja toisilla ylempänä, joillain on leveämmät ja toisilla korkeammat...) niin sitten on kyllä vähän pakko pulittaa kalliista merkkiliiveistä joko erikoisliikkeessä tai just esim. Stockalla.
Ei tartet välttämättä olla ihan liiviliike, myös isoissa tavarataloissa on minusta hyvä valikoima ja palvelu. Mutta joka tapauksessa paikasta jossa on osaava henkilökunta ja iso valikoima (eikä pelkästään halpisliivejä).