Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette olleet monta vuotta kotona

Vierailija
01.06.2009 |

miten ajattelitte saada töitä sitten kun lapset kasvavat ja/tai kun biologinen kello on mennyt jo ohi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palasin takaisin omaan työhöni.

Vierailija
2/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet oikein työnantajan "unelmatyöntekijä"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana vakitoimen ja siitä reilun vuoden päästä vaihdoin toiseen toimeen. Mähän olenkin tätä yht.kunnan parjattua alaluokkaa, sh:na.

Vierailija
4/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä töitäkin löydy sitten kun valmistun, uskon että minulle on eduksi kypsyyn vähän päälle parikymppisiin verrattuna sekä se, että lapset on jo tehty (eivätkä ole enää päivähoitoikäisiä).

Vierailija
5/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivuosia saattaa kertyä toistakymmentä.. Jottei pienten koululaisten tarvitse tulla tyhjään kotiin

Enkä missään tapauksessa edes halua palata sellaiseen työhön jotai tein, riitti sitä lajia 10 vuotta kiitos.

Haluan tehdä jotain ihan muuta aja ajattelin käydä jossain vaiheessa jotain kursseja ja sit tehdä töitä kotona :)

Vierailija
6/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotiaana jäin kotiin ja koko ajan olen ollut kotona. Kun kotihoidontuki loppui ja pienin täytti 3v hain työpaikkaa ja pääsin jo saman viikon aikana töihin ja sain vakituisen työpaikan. Vaikka jäinkin nuorena kotiin, niin minulla on koulusta hyvät paperit sekä paljon työkokemusta.

Nyt olen ollut työelämässä puolitoistavuotta ja edelleen sama vakkaripaikka :) Hyvin olen viihtynyt.

Vierailija
7/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olenko työnantajani unelmatyöntekijä, mutta ainakin työllistin nuoria työntekijöitä sijaisinani. Nyt kun "lastentekovaihe" on kohdaltani ohi, olen taas työnantajani palveluksessa seuraavat 25 vuotta ennen eläkettä. Ei kaiketi ihan huono sekään? Parempi kai hyvä työntekijä edes sen 34 vuotta, jotka minä ehdin työnantajaani yhteensä palvella ennenh eläkettä kuin monta huonoa? Lämpimät tervetulohalaukset kaikilta kuitenkin sain, kun töihin palasin.

Vierailija
8/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt entiseltä työpaikalta (pätkätöitä tein) kysyttiin tulisinko vuodeksi töihin. Menen kyllä, kiva kun muistivat vielä :)

Vierailija
9/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut kotona kohta 5v. Lapset on 4 ja 2v. Töihin on tarkoitus mennä vuoden päästä kun kuopus täyttää 3v. Miehen firmaan menen töihin, siellä olin myös ennen kuin kotiin jäin.

Vierailija
10/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas mä ajattelen että kaikki tiet ovat avoinna. Mähän voi hankkia vaikka uuden ammatin. Kosmetologin työ kiinnostaisi, jos sitä vaikka oman salongin joskus pistäis pystyyn :)

Vierailija
11/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet oikein työnantajan "unelmatyöntekijä"!

Työnanatajasi tuskin ripustaa nimesi ja kuvasi kultakehyksiin seinälle sun eläkkeesi jälkeen. Lapsesi toivottavasti muistavat panoksesi koko loppu elämänsä....

Vierailija
12/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä olen ollut töissäkin. Nyt on virka, johon voin palata. Aiemminkin olen saanut töitä, koulutus on hyvä, ja työkokemusta oli ennenkin lapsien syntymää.

Vierailija
13/13 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona 4,5 v ja sitten menin takaisin töihini ja jatkan siellä ainakin niin kauan kuin omat lapseni ovat riittävän isoja. Kesä-, heinä- ja elokuu sekä muut lomat ovat riittävän painava syy jatkaa opettajana, kunnes lapset pärjäävät yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme