Miten vastata työpaikka haastattelussa seuraavaan kysymykseen?
Jos haastattelija kysyy miksi ottaisin koulustani vastaamattoman työn, huonommalla palkalla? Syy on se ettei niitä nyt ole edes tarjolla ja se mitä minä teen työkseni ei ole minulle niin tärkeä asia, kunhan jotain työtä on. Lisäksi hallitsen tämän hakemani työn täysin.
En ole työnsuhteen kunnianhimoinen ja minulle on elämässä päämääriä mutta ne ei liity työhön. Mutta oikeasti en haluaisi noinkaan sanoa, vaan hiukan kaunistellen.
Kommentit (6)
sopii nykyiseen ja näillä näkymin tulevaan elämäntilanteeseeni koulutustani vastaavaa työtä paremmin, ja että tämä ei ole mikään hetken mielijohde, vaan olen pohtinut asian tarkasti.
sekä riippuu mitä työtä olet hakemassa. Mitkä ovat sen työn hyvät puolet, niistä voisin sanoa jotain.
"Kaunisteltu" versio voisi olla se, että koulutustasi vastaavaa työtä ei ole tarjolla, haluat tehdä työtä ja lisäksi se, että hallitset työn täysin ja se taas antaa sinulle tyydytystä. En sanoisi, että työ ei ole sinulle niin tärkeä asia. Menestystä haastatteluun!
koska onhan se, mutta ei sillä tavalla että toteuttaisin itseäni sitä kautta.
Olen mukana erään järjestön toiminnassa ja se on minulle tärkeämpi asia ja sen asian suhteen olen kunnianhimoisempi.
ap.
Ja koet osaavasi hakemasi työn ja sinulle haluat olla mukana työelämässä.