Onko kenelläkään ollut elämässään TODELLA epärehellistä miestä?
Kommentit (16)
olo että mikä mussa on vikana, kun tuntuu että vaikka kaikki olen tehnyt oikein niin silti mulle pitää valehdella ja satuttaa. Olin aivan paskana kun mies jätti mut. Viikkoja 39, eli ei ole vauva vielä syntynyt.
Ei mulla enää ole "mitään kiinnostusta" miestä kohtaan ja hyvä näin, helpompi jatkaa elämää kohta uuden vauvan kanssa :)
Yksinhuoltajuutta haen ehdottomasti ja sne varmaan saan ilman mutinoita, kun ei taida vapaaehtoisesti edes isyyttään tulla tunnustamaan, en tiedä mutten usko.
ap
seksiä ja kerto rakastavansa jne ja sain kuulla vasta pari päivää tän jälkeen että seurustelee jo toisen kanssa ja samaan aikaan sain kuulla että mies käynyt vielä muaki edeltävän naisen luona yrittämässä!
Aivan sairasta! ap
SANOI olevansa sinkku, oli elänyt avoliitossa jo 12v. lapsia oli 2, eri naiselle, vaikka keroi olevansa lapseton. minun kanssa halusi lapsa, onneksi selvisi koko juoni ennen sitä
valehtelee kaikista pikkuaisoista. tämä on todella raivostuttavaa. ei siis mitään vakavaa mutta valheet on sitä tasoa miten teinit valehtelee vanhemmilleen.
kuulen monesti jälkeenpäin asioiden oikeasta kulusta miehen kavereilta tai muualta..
olen sanonut miehelle että tiedän milloin hän valehtelee..(tiedän siis oikeasti, ei se edes osaa valehdella vakuuttavasti)
valheet ovat luokkaa en kerennyt siivota kun piti leikkiä lasten kanssa, oli kuitenkin ollut tietokoneella..
tai ei päässyt baarista ajoissa kotiin kun ei saanut taksia, oli kuitenkin ollut jatkoilla ja hakenut jatkopullon siskoltani.
saa nähdä millon mulla lopullisesti pimahtaa..
lapseni isä.
vedätti sekä minua että avovaimoaan,ihan 6-0 molempia. eli piti kahta naista yhtäaikaa vuosikausia.
...valehteli vaikka tiesi jäävänsä kiinni, sellaisissakin tilanteissa joissa totuus olisi aivan hyvin riittänyt.
Mutta ei hän kyllä vedä vertoja nykyisen mieheni ex-vaimolle, joka on epärehellisin ihminen johon olen ikinä törmännyt. Tämä nainen on petkuttanut rakkaimpiensa lisäksi myös mm. vakuutusyhtiötä, Kelaa ja sosiaaliviranomaisia, varastanut työnantajaltaan ym. ja näistä on puolueetonta näyttöä poliisitutkintoineen eli ei pelkästään mielipideasia.
Ja sitten kaksi rehellistä löysi toisensa...
koko ajan valehtelemaan?! Mulla mies jätti mut näin raskaana ollessani. Jätti siis jo pitkän aikaa sitten, mutta itse sain kuulla asiasta vasta ehkä viikkoja "jättämisen" jälkeen. Mies edelleen kirjoittaa, miten välittää minusta jne. Hänellä on jo uusi nainenkin. On siis nyt puolen vuoden ajan valehdellut minulle mistähän kaikesta ja minä nyt vasta saanut tietää totuuden. Tuntuu kuin koko suhde olisi ollut valhetta, olen kuullut asioita joita on tehnyt meidän suhteenkin aikana. Ja tää mies väittää edelleen, ettei ole tehnyt mulle mitään pahaa. Onko tää mies sairas? t ap
suunnitteli mun kanssa vauvaa ja etsi yhtä aikaa toisen kanssa yhteisen asunnon hankkimista. Sanomattakin on selvää, että molemmille valehdeltiin niin paljon kuin sielu sieti.
on eri asioissa epärehellinen.pettänyt ei varsinaisesti mutta flirttas avoimesti minun aikana..epärehellinen puuhistaan eli rikoksia tehnyt ja tekee varmaan vieläkin.siihen päälle alkoholi ja lääkeongelma,työttömyys,henkinen pahoinpitely ja ei ymmärtänyt koskaan mitä oli tehnyt.aina minun syy kaikki ja anteekspyyntö luokkaa hei sori oon tosi pahoillani ja jos en leppynyt heti niin sai kuulla huorittelua. nyt palo sitten lopultakin hermot ja erosin hänestä.taitaa olla elämäni paras ratkasu.
on teidän muidenkin kertomukset kuvottavia.hirveä tuo ap.nkin juttu :/ sairas siinä pitää olla kyllä.eikö minunkin exäni?
On patologinen valehtelija, pettää, ryyppää, hakkaa jne..
Suhteen aikana ei tainnut kovin montaa kertaa totta puhua. Kehitteli ihme tarinoita ihan arkipäivän asioista. Jos meni viemään roskapussia ei voinut sanoa: vien roksat vaan kehitti tarinan siitä kuinka hänen täytyy käydä sairaan äitinsä luona jne.. vaikka hän tosiaan vain meni pihalle ja vei roskat.
Hän valehteli lähes kaikista menemisistään ja töissä taas valehteli minulla tai lapsella milloin minkäkin olevan, että pääsi aikaisemmin pois, tai sai vapaapäivän ja saattoi lähteä treffailemaan naisia. Hänellä oli useilla sivustoilla seuranhaku ilmoituksia ja kävi salaa tapaamassa tyttöjä.
Pari kertaa jäi rysän päältä kiinni, mutta tilanne kääntyikin niin päin, että paikan päällä selitteli tytölle/naiselle, että tuo on mun hullu ex-tyttöystävä joka aina vainoaa ym. ja naiset meni ihan kympillä mukana.
En tiedä miksi sitä pelleä jaksoin niinkin monta vuotta katsoa (4v) meni elämästäni nuo vuodet aivan hukkaan.
Edelleen on samanlainen kuin silloin eikä ole muuttunut tippaakaan.
tälle "toiselle naiselle" niin että on asian myös ymmrätänyt? Mä yritän ottaa tähän toiseen naiseen yhteyttä ja kertoa mikä tä mies on ja mitä se on harrastanut kaikkien naistensa kanssa. Musta vähän vaan tuntuu että mun jutut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, en vaan haluaisi että kukaan joutuisi enää näin kärsimään. ap
en edes tiedä kuinka kauan vietti kaksoiselämää.
Pelkään että poika on perinyt isältään taidon valehdella aivan surutta asioista joissa voisi olla aivan hyvin rehellinen.
miesten jälkeen luottaa kehenkään? ap
miksi miehet käyttäytyy noin? Valehteleeko ne myös miespuolisille kavereilleen vai vain naisille?
sinussa ei ole vikaa eikä mikään oikeuttanut miestä käyttäytymään noin. Miehesi on selkeästi vain hyvin epärehellinen tai sairas ihminen.
Ymmärrän, että nyt tuntuu, etti voi luottaa keneenkään, mutta muista, ettei tuollaisia miehiä ole kuin vain pieni osa miehistä.
Toisaalta luulen, ettei sinun kannata käyttää aikaasi siihen miehesi uuteen. Tuskin uskoo sinua vaan jossain vaiheessa itsellä aukeaa silmät tämän miehen epärehellisyydelle. Sinä et kuitenkaan ole vastuussa ex-miehesi tekemisistä kenellekään. Vain mies itse on vastuussa.
Unohda koko mies, niin pääset paremmin jatkamaan omaa elämääsi. Onko vauva jo syntynyt? JOs ei ja teidän pitää selvittää isyys, niin vaadit ehdottomasti yksinhuoltajuutta. Mistä sen tiedä, miten mies halaakin vaikeuttaa sinun ja lapsen elämää, etenkin kun uomaa viehätysvoimansa sinua kohtaa kadonneen. Yhteishuoltajuus on ihan syvältä, vaikka vanhemmat eroaisivat kuinka sovussa.
Voimia sinulle jotta pystyt taas luottamaan ihmisiin. Kunhan muistat, ettei sinussa ole vikaa.
Kaikine inhottavuuksineen. Lain kanssa ei ole silti ikinä ollut tekemisissä. Jätti mut raskausaikana toisen vuoksi, ja sen jälkeen on ollut moniakin. Koko ajan vakuuttaa mulle rakkauttaan ja haluaa seksiä ym. ja silti voi olla muiden kanssa. Ne muut sentäs luottaa siihen ihan kympillä, mut mä tiedän etten ikinä enää voi luottaa, vaikka nyt olisi tulossa takaisin. 9 vuotta on kuitenkin jo kokemusta tästä yhdessä olosta ja vuosi siis eroa.
Haluaisin että koko perhe olisi yhdessä. Ja olen miettinyt voisinko tuollaisen epärehellisen ihmisen kanssa elää loppuelämäni. Mietin päässäni voinko ikinä löytää rehellistä miestä. Itsellä tosi korkea moraali, joten en lähtisi itse pettämään. En kuitenkaan haluaisi yksin olla loppuelämää, joten ajatuksena tosiaan on, onko parempi sitten olla lasten isän kanssa, johon tiedän jo valmiiksi ettei voi luottaa. Vai miten sitä elämää menisi eteenpäin.