Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaako muiden miehet ostaa tarjouksia?

Vierailija
11.05.2009 |

Mieheni ei kehtaa ostaa kaupasta tarjoustuotteita, tämä on ihan käsittämätöntä! Esimerkiksi jos makaroni on tarjouksessa kaksi pussia kolmen hinnalla, niin hän ei voi ostaa sitä merkkiä, vaan jotain toista. Mutta jos esim. leipä ei ole alennuksessa, hänen ei ole pakko ostaa kalleinta merkkiä, vaan jotain halvempaa, kunhan se halvempi ei ole tarjouksessa. Sama juttu vaatteiden ja muiden tavaroiden kanssa, alennusmyyneistä ei vois ostaa mitään... Mies sanoo, ettei kehtaa ostaa tarjouksessa olevia tuotteita, ettei häntä luulla köyhäksi :D Olemme ihan keskituloinen perhe eikä rahasta ole sillä tavalla tiukkaa, mutta minusta on ihan tyhmää ostaa Torinon kalliimpaa makaronia, jos Myllyn paras on tarjouksessa, koska niillä ei ole mitään makueroa.

Onko tämä vain minun miehen ongelma vai onko kaikki miehet tällaisia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kaksi pussia kolmen hinnalla :D

Vierailija
2/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se onkin kauppiaan poika:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein kotiin tullessaan sanoo että laitoin pakkaseen sitä ja sitä, oli kaupassa tarjouksessa. Ostaa sekä tarjouksia että niitä punaisen lapun tuotteita jotka ovat menossa vanhaksi. Saattaa ostaa myös jotain kalliimpaa versiota jos se on hänen mielestään selkeästi parempaa kuin halvempi/tarjouksessa oleva, mutta tarjoukset kelpaavat kyllä useimmiten

Vierailija
4/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa vain näyttää, että kyllä meillä rahaa piisaa!

Vierailija
5/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakaikkisen venäläinen asenne.

Vierailija
6/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni tekee kovin pahaa jos pitää ostaa jotain normaalihinnalla. Ainakin pitää yrittää tingata (ja mua hävettää).

Vierailija
7/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mitä se ei osta, mitä mä taas en voi ymmärtää, on nämä just vanhaksi menevät tuotteet joita myydään alennuksella. Ei osta esim. pihvejä joissa on 30 prossan alennus, vaan niitä normaalihintaisia. Ei vaikka ne ei ole vielä vanhoja ja heti tulisivat syötäväksi. Sillä on joku outo kammo niitä kohtaan, pitää niitä vanhoina tai jotain :)

Muuten on ihan fiksu mies ja osaa kaupassa käydä ostoksilla ilman mun apua.

Vierailija
8/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sitä saa, kun vihaisena kirjoittelee, kun mies tuhlaa rahaa typerällä tavalla... Mä en kohta päästä sitä enää kauppaan yksin! Jos ollaan yhdessä kaupassa, niin saan kyllä ostaa tarjoustuotteita, mutta hän ei tule kassalla kanssani :D

ap

Vierailija
9/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan aina yhdessä ja samassa kaupassa ja harrastaa metsästystä kauppiaan kanssa? Siis eihän muussa tapauksessa kukaan oikeasti kiinnitä tuollaiseen asiaan mitään huomiota. Itse olen sellainen torikammoinen ja välillä tuntuu että kaikki vaikka tuijottaa tms, mutta kyllähän sen järjellä tietää, ettei ketään mun kadulla kulkeminen kiinnosta. Eli miehen pitäisi kyllä tajuta, että ketään ei hänen tarjoustuotteensa kiinnosta, paitsi myyjää tietysti minuutin ajan.

Vierailija
10/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on taas hävettävää ostaa kallilla, sehän on vaan yksinkertaisesti tyhmää. Laadusta sen sijaan kannattaa mielestäni joskus maksaakin, mutta että sama tuote mieluummin kalliimmalla kuin halvalla.

Taitaa olla pahemman luokan itsetunto-ongelmat tuon rahan kanssa sillä ukollas.

Me ollaan aika varakas perhe, molemmat korkeasti koulutettuja ja kohtuu vakavaraisista perheistä, mutta tarkan markan vartijoita. Ja ylpeitä siitä.

Vierailija
11/11 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis juoksisi edes, mutta kun ajaa autolla monta kilsaa kun jossain on maito 4c halvempaa...