Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurperheiden äidit, kertokaa yhden viikon viikko-ohjelmanne.

Vierailija
31.05.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista haluat sen tietää.

Vierailija
2/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä suurperhepalstalla on juuri kaipaamiasi minuutintarkkoja listauksia joka rykäisystä ja pieraisusta.

En kyllä ymmärrä, miten ne voivat kiinnostaa yhtään ketään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä usko että kukaan jaksaisi kirjoittamaani sitten edes lukea! Olisi se vaan niin pitkä sepustus kaikesta ihan arkisesta ja tavallisesta;D

t. 12 lapsen äiti

Vierailija
4/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan, kun tuttavaperheessä, jossa on 3 lasta ja kumpikin vanhempi kotona, äiti valittaa ettei aika riitä mihinkään ja ihmettelee miten meillä riittää aika, vaikka meillä on 8 lasta.

Vierailija
5/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdinhän minä kaikenlaista. Olen hoitovapaalla ja opiskelen yliopistossa ja siivota ja pyykätäkin ehdin ;)

Vierailija
6/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain 4 lasta.

Mutta viikkorytmi on kai sama kuin pienemmilläkin. Aamulla ylös, kouluun, koulusta kotiin, läksyt,harrastukset ja muuta oleilua ja kaverit ja sitten nukkumaan.

Vierailija
7/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 2-14v. Itse olen äitiyslomalla (kuopuksen laskettuaika on ens viikolla) ja mies on palomies.

Ma. 2v:llä neuvola, minä vien hänet. 6v:llä hammaslääkäri, mies vie. 4v menee naapuriin kaverin kanssa leikkimään.

Illalla miehellä ja mulla menoa + 12v ja 14v + heidän kaverinsa vietiin soittotunnille. Kaverin isä toi lapset kotiin. Äitini oli lapsenvahtina.

Ti. Mies vie kolme nuorinta parturiin, itselläni neuvola. 8v:llä allergiatestit. 6v:llä oli kerhokaverin 6v synttärit. Vein lapsen synttäreille ja 8v:n ja 10v:n vikalla taidekoulutunnille.

Ke. Kahdella nuorimmalla muskarin päättäjäiset. Itselläni oli illalla tanssiharjoitukset, mies ei päässyt mukaan.

To-Pe. Kotona oleilua.

La. Pihasiivousta. 4v:n ja 6v:n uimakoulu sekä 6v:n balettikoulun päättäjäisnäytös.

Su. Kotona oloa.

Lisäksi päiväohjelma:

-Pienet herää klo 9-9.30. Sitten aamupala.

-Sisähommia, pyykinpesua ym.

-Ulos klo 11-13.00.

-Lounas klo 13.00.

-Pienet unille.

-Isot tekevät läksyt, kun tulevat kotiin.

-Isot menevät kavereille, kaverit tulevat meille.

-Päivällinen klo 17.00.

-Ulos päivällisen jälkeen.

-Iltapuuhat klo 20->.

-Lapset nukkumaan klo 21-22.00.

Lisäksi harrastuksia kouluaikana.

Ensi viikosta lähtien ollaan vaan ja lomaillaan. Käydään uimassa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän