Tällänen tuli meidän parvekkeesta:)
Älkää huomioiko noita harjoja ja pyykkitelineitä, jossakinhan niittenkin on oltava:)
Kommentit (11)
Esitellä jonkin sortin wt- parveke kenties...
Tollasiahan ne on kaikki kerrostalojen parvekkeet!!
Ja täällä nyt haukutaan ihan kaikki, joten älä näistä kärttyämmistä välitä :)
Täällä ei riitä edes sisustusuunnittelijan sadan tonnin terassipiha näitä tyydyttämään :)
Tosi törkeetä toisten laittamaa morkata
Mutta en mäkään näe tossa partsissa mitään ihmeellistä! kivanhan se on jos ap on siihen tyytyväinen:)
Just tällaisia on kaikkien parvekkeet. Sehän se juttu tässä olikin. Mä olen tyytyväinen meidän kierrätyskamalla kalustettuun parvekkeeseen. Vanha cd-telinekin sai nyt uuden elämän kukkapöytänä, eikä tarttenu heittää roskiin.
Ei tartte olla viimestä huutoa kalusteet ja 100 neliöö tilaa, kun voi itse olla ihan tyytyväinen elämäänsä.
kaikki viimeistä huutoa ja väh. 100 neliötä tilaa, että voi olla tyytyväinen elämäänsä. Yöks.
Just tällaisia on kaikkien parvekkeet. Sehän se juttu tässä olikin. Mä olen tyytyväinen meidän kierrätyskamalla kalustettuun parvekkeeseen. Vanha cd-telinekin sai nyt uuden elämän kukkapöytänä, eikä tarttenu heittää roskiin.
Ei tartte olla viimestä huutoa kalusteet ja 100 neliöö tilaa, kun voi itse olla ihan tyytyväinen elämäänsä.
Onko tuo risupallukka itse tehty? Mä olen tehnyt kaikenlaista koivunrisuista (kransseja, koreja jne).