Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva haistella naapurien grillikäryjä kun itse eletään kaurapuurolla...

Vierailija
31.05.2009 |

Meillä on taloudellisesti tosi tiukkaa, mutta ehkä jos muillakin tässä vuokratalossa, meilläkin vielä jonain vuonna on varaa kokolihaan... Siihen asti kuolaillaan täällä vaan käryjä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa sekin on.

Perunaa, bataattia, porkkanaa, punajuurta... nakit on halpoja. Ananasta, tomaattia, kesäkurpitsaa jne.

Vierailija
2/12 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvallakin saa aikaiseksi. Ap haluaa vaan olla marttyyri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan omakotitalo alueella. eilenkin kaikki naapurit grillailivat, kun itse tässä mietiskelin mitä kummaa sitä syötäisiin. No, saadaanhan sentään paistuvan makkaran ja lihan hajut. On sekin jo jotaa sen sijaan, ettei saatais mitään.

Vierailija
4/12 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustossa on varmasti monen monta grilliä, eivätkä kaikki samaan aikaan grillaa. Kysy joltakulta, jos saisitte lainata kahdeksi tunniksi. Tai sovi saman tien koko kesän sopimus, siis niin että saisitte lainata/vuokrata grilliä silloin kun omistajat eivät sitä itse käytä.

Vierailija
5/12 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatte kerttisgrillin 2e ja makkaraa 2e, otatte ne ja mehua matkaan ja mars jonnekin ihanalle kalliolle grillaamaan, voit myös ottaa selvää löytyykö lähistöltä yleistä nuotiopaikkaa. Tai jos pystytte panostaa enemmän pieni pallogrilli tais olla halvimmillaan 10e, plus hiilet. Siihen makkarat ja uudet potut yht. 4e..eli jos panostatte sen 2-20e niin se on siinä..2euroa eli makkaran hinta luulis löytyvän, eiköhän sekin puuron voita jos nyt ette piffiä pysty ostamaan:D

Vierailija
6/12 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko grillata kokolihaa. pallogrillin saa kympillä, hiilet muutaman euron ja sytytysneste samanverran.

Vierailija
7/12 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerrostalossa asuu niin siinä ei paljon pallogrillillä tee mitään..

Vierailija
8/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti upata tämä kymmenen vuotta vanha ulina?

Vierailija
9/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin syön kaurapuuroa kuin grilliruokaa! Maitoon tehty kaurapuuro voisilmällä on ihan parasta!

Vierailija
10/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurustossa on varmasti monen monta grilliä, eivätkä kaikki samaan aikaan grillaa. Kysy joltakulta, jos saisitte lainata kahdeksi tunniksi. Tai sovi saman tien koko kesän sopimus, siis niin että saisitte lainata/vuokrata grilliä silloin kun omistajat eivät sitä itse käytä.

Juuri tuollaisten kiusallisten pyyntöjen takia omakotitaloasuminen on perceestä.

Moni hakee yksityisyyttä omakotitaloasumisesta ja sitten "yhteisöllisyyden nimissä"  -- lainatkaa grilliä,lainatkaa ruohonleikkuria, jne , jne ,jne....

Vierailija
11/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on suomalaisen hengen vastaista tällä tavalla ulista julkisesti. Tämä maa on pantu pystyyn sillä, ettei vastoinkäymisissä ja niukkuudessa ulista siitä, mitä toisilla on. Sen ulinan nyt osaa kolmevuotias lapsikin.

Vierailija
12/12 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naapurustossa on varmasti monen monta grilliä, eivätkä kaikki samaan aikaan grillaa. Kysy joltakulta, jos saisitte lainata kahdeksi tunniksi. Tai sovi saman tien koko kesän sopimus, siis niin että saisitte lainata/vuokrata grilliä silloin kun omistajat eivät sitä itse käytä."

Juuri tuollaisten kiusallisten pyyntöjen takia omakotitaloasuminen on perceestä.

Moni hakee yksityisyyttä omakotitaloasumisesta ja sitten "yhteisöllisyyden nimissä"  -- lainatkaa grilliä,lainatkaa ruohonleikkuria, jne , jne ,jne....[/quote]

"Kysy saisitteko lainata kahdeksi tunniksi. Tai sovi saman tien koko kesän sopimus, siis niin että saisitte lainata/vuokrata grilliä silloin kun omistajat eivät sitä itse käytä."

Kuulostaa ihan siltä tv-sarja Solsidanin pihiltä ja ikävystyttävältä riesalta Ove Sundbergiltä.

Karsein mahdollinen naapuri haistelemassa grillaushöyryjä kuolaten aidan takana vihjailevasti.