Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellekään tehty vatsanahan kiristystä?

Vierailija
14.06.2009 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kaksosia odottaessaan niin paljon isoja raskausarpia, että vaikka yhtään kiloa ei lapsista jäänyt vaan painoi jopa vähemmän kuin ennen lapsia, vatsanahka roikui irtonaisena ja raidallisena kuin90 mummolla. Oli myös treenannut vatsalihakset hyvään kuntoon ja vaatteet päällä näyttikin tosi hyvältä, vaan ei enää kun nosti paitaa ja näkyi kurtistunut, raidallinen löysä iho, joka oli sullottu housun vyötäröstä sisään...

Kävi Tallinnassa leikkauksessa, jossa ylimääräistä nahkaa leikattiin pois ainakin 15cm! Nyt vatsassa on pystysuora arpi ja lantioluusta toiseen menee kuin naurava suu, arpi sekin. Kävi siksi Tallinnassa, kun oli siellä huomattavasti halvempi kuin Suomessa. Leikkauksen kun joutuu itse kustantamaan, kun se katsotaan kosmeettiseksi leikkaukseksi.

Vierailija
2/4 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Voisitko ystävällisesti kysyä ystävältäsi/tiedätkö itsekin, että

Paljonko leikkaus maksoi?

Oliko hän tyytyväinen työn tulokseen?

Miten kyseisen paikan ammattitaito, hygienia jne.?

Kuinka haava parani?

T. Aivan kuin olisit minut kuvaillut, eli 90v. mummun vatsa, 24-vuotiaan vartalo muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kolmen lapsen jälkeen kuvaamassanne tilanteessa

Vierailija
4/4 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä suomessa että virossa jos sinne uskaltautuu. Itse olin menossa viime helmikuussa tähän operaatioon, mutta lääkärin kanssa päädyimmekin sitten "vain" rasvaimuun, minulla kun ei raskausarpia ole, eikä hirveästi roikkuvaa ihoakaan.