Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valehteletko ystävälle "kohteliaisuussyistä"?

Vierailija
31.05.2009 |

Puhutko palturia kavereille siksi, että pelkäät konfliktia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paita jota itse kehuu maailman kauneimmaksi ja ihanimmaksi niin tottakai kehun vaatetta vaikka en itse olisikaan samaa mieltä. välillä kannattaa olla muutenkin suosiolla samaa mieltä eikä päästää suustaan kaikkea mitä päässä liikkuu.

Vierailija
2/5 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jossain "näytääkö mun perse hirveen isolta tässä vaatteessa" tyylisissä jutuissa... En siis viitsi sanoa että joo, sun persees nyt näyttää isolta ihan missä tahansa vaatteessa... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin eräs ystäväni sanoi että minun kanssa on hyvä lähteä shoppailemaan kun sanon mielipiteeni suoraan...

Viimeeksi tosin kun kaveri kyseli että onko minulla ylimääräisiä Britaxin kiinnitysvöitä, niin sanoin ettei ole (vaikka onkin), koska hänellä on itsellään jossain kellarijemmassa sellaiset ja jospa samalla löytäisi minun tissipumppunikin sieltä (ollut lainassa jo 1,5v ja kohta tarviin itse)...

Vierailija
4/5 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin toki sanoa paidasta jota toinen rakastaa mutta itse en niinkään, että "ihan ok", mutta jos se paita saisi ystäväni näyttämään järkyttävältä niin sanoisin "En oikein tajua miksi pidät siitä niin, se ei oikein sovi (sinulla on niin komeat rinnat tms), kokeile tuota tuon mallista, se korostaa sun kauniita puolia paremmin".

Tarkoituksellista ei ole siis loukata, mutta mielipiteensä voi aina pukea niin, ettei toinen koe tulleensa hyökkäyksen kohteeksi.

Vierailija
5/5 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteesta en valehtele. Kysyttäessä kerron oman mielipiteeni.